Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@15:28:20 GMT

نماز ظهر عاشورا در بیرجند اقامه شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۹۵۵۹

نماز ظهر عاشورا در بیرجند اقامه شد

به گزارش ایرنا نماز ظهر عاشورا به یاد نماز اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش روز پنجشنبه در 11 شهرستان خراسان جنوبی به ویژه مرکز استان با حضور پرشور مردم و هیات های عزاداری برگزار شد.
هیات های مذهبی که از صبح امروز (پنجشنبه) به رسم هر سال از مناطق مختلف شهر به سمت منطقه معروف «قتلگاه» حرکت کردند، همزمان با اذان به وقت محلی عزاداری را متوقف و در صفوف به هم پیوسته نماز ظهر عاشورا را به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی اقامه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین نماز جماعت در نقاط مختلف خیابان های اطراف از جمله خیابان جمهوری بیرجند توسط هیات های عزاداری برپا شد.
مداحی، سخنرانی و سینه زنی از جمله برنامه هایی بود که عزاداران حسینی روز عاشورا در قتلگاه بیرجند به آن پرداختند.
یکهزار و 464 هیات مذهبی در استان خراسان جنوبی با 11 شهرستان مجوز فعالیت دارند.
7557*3028
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت استان خراسان خراسان جنوبی عاشورا عزاداری نماز رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۹۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، این  مراسم  با حضور مسئولان مربوطه و دو نماینده معرفی شده از سوی دو نامزد برگزار شد و تاریخ پخش برنامه‌های تبلیغاتی آنها مشخص شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان  در این مراسم گفت: برای  این دور از انتخابات صدا و سیمای استان برای برنامه‌های تبیینی و تولیدی اهمیت حضور را در انتخابات دنبال خواهد کرد تا مردم با کیفیت بهتری بتوانند نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

{$sepehr_media_11058210_ 600_350}

دیگر خبرها

  • تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است
  • خراسان جنوبی به لحاظ افزایش ولادت چهارمین استان کشور است