Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@17:26:46 GMT

43 هزار لیتر سوخت قاچاق در تایباد کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۹۶۰۳

43 هزار لیتر سوخت قاچاق در تایباد کشف شد

مشهد- ایرنا- فرمانده هنگ مرزی تایباد گفت: 43 هزار و 441 لیتر سوخت قاچاق توسط نیروهای مرزبانی مستقر در پست کنترل و مراقبت مرزی 17 شهریور دوغارون این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ کاظم صمدی عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نیروهای مرزبانی مستقر در نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان حین گشت زنی و کنترل نوار مرزی طی چند عملیات مختلف در 72 ساعت اخیر موفق به کشف و ضبط این میزان سوخت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در این ارتباط چند خودروی سواری و ترانزیتی توقیف و همچنین 72 متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده راهی مرجع قضایی شدند. ارزش میزان سوخت کشف شده یک میلیارد و 570 میلیون ریال برآورد شد.
خراسان رضوی 300 کیلومتر مرز مشترک با افغانستان دارد. 90 کیلومتر از امتداد این مرز در شهرستان تایباد واقع است. تایباد در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.
7494/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مرزباني سوخت قاچاق تايباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۹۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سرهنگ محمدامین نوروزی گفت: در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ با کسب خبری مبنی بر دپوی بیش از ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر گنگ، عازم این محل شدند.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی محل دپو و تخلیه سوخت قاچاق را در یک چهار دیواری شناسایی و در بازرسی از محل ۳۳ هزار و ۵۰ لیتر گازوئیل قاچاق از داخل مخازن کشف کردند.

سرهنگ نوروزی تصریح کرد: ارزش سوخت‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده و پرونده مقدماتی تشکیل و به مرجع قضائی ارسال شد.

کد خبر 6088537

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • کشف ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت+عکس
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت
  • کشف بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق و ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت!