Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@14:34:42 GMT

طرح برکناری ترزا می در دست حزب محافظه کار

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۲۲۰۰

طرح برکناری ترزا می در دست حزب محافظه کار

براساس سندی که از حزب محافظه‌کار انگلیس فاش شده است، قانونگذاران این حزب برای استعفای نخست‌وزیر کنونی در ۲۰۱۹ و انتصاب فرد دیگری به جای او طرحی را در دست دارند. ۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷ بین الملل اروپا نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه دیلی تلگراف با انتشار این سند که در آوریل به تایید رسیده است، گزارش داد سناریویی از پیش آماده شده در کمیته اعضای محرمانه محافظه‌کاران موسوم به کمیته 1922 مطرح است که خواستار استعفای ترزا می اندکی پس از مارس 2019 می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در لیستی از افراد جایگزین که به این سند الصاق شده است، نام دیوید دیویس، وزیر سابق بریگزیت، فیلیپ هاموند وزیر خزانه‌داری، مایکل گوو، وزیر محیط زیست،‌ غذا و امور روستایی و بوریس جانسون، وزیر خارجه سابق انگلیس به چشم می‌خورد.

اسپوتنیک نوشته است، نارضایتی‌ها از ترزا می با نزدیک شدن به زمان خروج این کشور از اتحادیه اروپا که باید تا مارس 2019 تکمیل شود، افزایش یافته است.

نخست‌وزیر انگلیس بر تصویب طرح خروجش در پارلمان تاکید دارد اما یک سری از هم‌ حزبی‌های او با آن موافق نیستند و بدین ترتیب، او باید به رای مثبت قانونگذاران اپوزیسیون از حزب کارگر امید ببندد که آنها هم چندان تمایلی نشان نمی‌دهند. به هر حال می تاکید دارد که بدون این توافق هم حاضر است از اتحادیه اروپا خارج شود "تا به رای مردم بریتانیا احترام بگذارد."

انتهای پیام/

R36447/P36447/S8,89/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۲۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه‌ای بزرگ برای تبدیل شدن به تیمی مدعی در انگلیس؛ چرا آستون ویلا با گزینه مربیگری بایرن و لیورپول دنبال جاه طلبی است؟

به گزارش خبرنگار  ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، یکی از اتفاقات قابل توجهی که هفته اخیر در سطح فوتبال انگلیس رخ داد، «تمدید قرارداد» اونای امری، سرمربی تیم آستون ویلا بود.مربی ۵۲ ساله که در نوامبر سال ۲۰۲۲ به جای «استیون جرارد» سکان هدایت تیم لیگ برتری را پذیرفت، از زمان حضورش باعث تغییرات مثبت گسترده‌ای در تیم شد.

او ابتدا تیم بحران زده ویلا را به رده هفتم جدول لیگ برتر رساند و به این ترتیب برای رقابت‌های «لیگ کنفرانس اروپا» برگزیده شد که در حقیقت اولین تجربه حضور باشگاه اروپایی در یک رقابت باشگاهی قاره‌ای بعد از فصل ۲۰۱۱-۲۰۱۰ بود.

در فصل جاری نیز «شیرها» تحت هدایت مربی اسپانیایی به روند رو به رشد خود ادامه دادند تا جایی که اکنون با ۶۶ امتیاز پس از آرسنال، منچسترسیتی و لیورپول در رده چهارم لیگ برتر قراردارند. همان جایگاهی که خیلی از تیم‌ها آرزوی اش را داشته تا جایی که ویلا می‌تواند به لیگ قهرمانان اروپای فصل بعد راه یابد.

این در حالیست که ۶ امتیاز برتری نسبت به تاتنهام رده پنجمی داشته از این رو شاگردان امری با آرامش بیشتری هفته‌های پایانی را به انجام می‌رسانند.

*راز تمدید قرارداد

مربی صاحب نام وقتی سه شنبه در محل دفتر باشگاه حاضرشد و قراردادش را تا ۲ سال دیگر تمدید کرد، در مصاحبه‌ای اظهارداشت با توجه به برنامه گسترده مدیران باشگاه برای توسعه و پیشرفت جهت آینده، اقدام به امضای تفاهم نامه کاری جدیدی کرده است.

مربی پیشین آلمریا، والنسیا، سویا، پاری سن ژرمن، آرسنال و ویارئال بیان کرد: «ما باید روحیه سختکوشی، تصمیمات هوشمندانه و هماهنگی با مدیریتی که در این مدت پیداکرده ایم، را حفظ کنیم. به طور قطع برای بهترشدن و ایجاد تحول اساسی کار خواهیم کرد. هدف ما، مطالبه از هم هست تا بهبودی کامل حاصل شود. جاه طلبی شعار پروژه آستون ویلا خواهد بود.»

«ناصف ساویریس» رئیس باشگاه نیز عنوان کرد: «از این اتفاق خوش، هیجان زده هستیم. در حال عملی کردن پروژه گسترده‌ای هستیم که راس آن، اونای امری قراردارد. برنامه این است با حمایت کامل از او باشگاه که یکی از پیشامگان لیگ انگلیس بوده، به تیمی کاملا بزرگ و مدرن تبدیل شود.»

طبق آنچه رسانه‌های انگلیسی بعد از این اتفاق خوش خبردادند، به نظر می‌رسد امری آنقدر محبوب مدیران و هواداران تیمش است که اگر بتواند تیمش رابه مقام قهرمانی جام کنفرانس اروپا در پایان فصل جاری برساند، همینطور سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل بعد را کسب کند، باز امکان دارد قرارداد بلندمدت دیگری با وی امضا شود.

*سرمایه‌ای به نام «امری»

مدیران تصمیم گیرنده در ویلا وقتی می‌بینند با «امری» صاحب چه ثروت و سرمایه عظیمی هستند، در مقام تمدید قراردادش بر می‌آیند.کاری که مربی صاحب سبک در به گردش درآوردن دارایی‌های باشگاه انجام داده، بدون شک قابل توجه بوده است. او از نظر ورزشی نیز در مدت یک سال و نیم حضورش، ۳۵ برد از ۵۹ بازی کسب کرده است.

در این ارتباط روزنامه دیلی میل در مقاله‌ای نوشت:امری آنقدر در ویلا خوب کار کرده که بهترین رکورد امتیازگیری از مسابقات را در تاریخ مربیان باشگاه در لیگ برتر (۱.۹۵ امتیاز از هر بازی) را ثبت کرده است.

*استقبال رسانه‌ها از ادامه همکاری امری

وقتی باشگاه حاضر در «پریمیرلیگ» با مربی اش قرارداد جدیدی بست، رسانه‌ها از این اتفاق استقبال کردند.نیک ماشیتر، گزارشگر ارشد فوتبال تلویزیون انگلیس در برنامه‌ای عنوان کرد: «امری پرتلاش و چیره دست در فوتبال، قدم به قدم تیمش را متحول کرده. او حالا در زمان و مکان مناسبی در اختیار باشگاه قرارگرفته تا پروژه پیشرفت و تبدیل به تیمی از هر جهت بزرگ را سرعت ببخشد.»

وی افزود:امری اکنون در آستانه صعود باشگاه به رده بالاتری است. زیرا «ارتش شرابی و آبی» به ورود به لیگ قهرمانان اروپای فصل بعد نزدیک می‌شود و به این ترتیب می‌توانند سال‌ها دوری از چنین جامی پایان دهند. از طرفی در نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا برابر المپیاکوس یونان در ماه آینده قرار خواهند گرفت که اگر برنده شوند، آنگاه قادر خواهند شد در فینال به برای قهرمانی رقابت کند. امری که معتاد به کار و تلاش زیاد است، آستون ویلا را به تیمی مبارز و جنگنده تبدیل کرده و برای آینده خواستار اضافه کردن ویژگی‌های جالب دیگری نیز است.

*تحول در تیم ویلا

روزنامه گاردین نیز در ارتباط با ادامه حضور امری در ویلا بعد از امضای قراردادش نوشت:دست این مربی اسپانیایی را باید فشرد. چرا که از وقتی که مسئولیت ویارئال را رها و کارش را در ویلاپارک شروع کرد، عملکرد فوق العاده‌ای داشته است. این در حالیست وقتی در اکتبر ۲۰۲۲ باشگاه جرارد را اخراج کرد، ویلا در فاصله‌ای کم تا محدوده خطر و سقوط به دسته‌ای پایین‌تر قرار داشت.

دارن بنت، مهاجم سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ آستون ویلا در گفت وگویی با تاک اسپورت گفت:کاری به این ندارم که امری در آرسنال چکار کرده بلکه می‌گویم اوضاع در آن تیم خوب برایش نچرخید. اما حالا در ویلا ما از او به عنوان مربی و مدیری یاد می‌کنیم که تحول عظیمی را ایجاد کرده است. به نظرم موفقیت در وجودش است چرا که وقتی می‌بینیم او در گذشته ۴ مرتبه فاتح لیگ اروپا شده، همین بیانگر توانایی‌های بسیارش است. او مربی بسیار بسیار خوبی است و فوق العاده هم خوشحالم باشگاه با درایت بسیار، کاری کرد تا با امضای قراردادی جدید، پروژه بزرگش تحقق یابد.

*گزینه مربیگری بایرن و لیورپول

همانگونه که ستاره اسبق شیر‌ها می‌گوید، اقدام روسای باشگاه در جهت تمدید تفاهم نامه کاری امری، حرکتی بسیار هوشمندانه بود. آن هم در فاصله کم تا تابستانی که ۲ تیم بزرگ قاره سبز دستخوش تغییر و تحولات گسترده مربیگری می‌شوند.

در این مورد خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی می‌نویسد:بایرن مونیخ و لیورپول دو تیم بزرگ قاره اروپا هستند که در تابستان صاحب سرمربی جدیدی خواهند شد. این باشگاه‌ها نام امری را در فهرست گزینه‌های مربیگری خویش ثبت کردند، اما حالا برای گزینش مربی جدید برای جانشینی توماس توخل و یورگن کلوپ، با چالش مواجه خواهند شد. این در شرایطی است که چند روز قبل یولیان ناگلسمان با تیم ملی آلمان تمدید کرد و ژابی آلونسو نیز پیام داد که در بایرلورکوزن می‌ماند.

این رسانه معتبر افزود:با توجه به کناررفتن ناگلسمان و آلونسو، هر دو باشگاه نامدار با تلاشی زیادی راه مذاکره با امری را دنبال می‌کردند، اما حالا با ماندگار شدنش، به درب بسته خورده اند.

*امری کیست؟

«اونای امری» متولد ۳ نوامبر سال ۱۹۷۱ در فوئنترییا اسپانیا است. در جوانی برای تیم‌های سوسیداد، تولدو، فرول، لگانس و لورکا بازی کرد. از سال ۲۰۰۴ نیز وارد عرصه مربیگری با تیم لورکا شد. سپس در آلمریا، والنسیا، اسپارتاک مسکو، سویا، پاری سن ژرمن، آرسنال و ویارئال کارکرد تا به آستون ویلا رسید.

سبک کار وی همانند اکثر مربیان اسپانیایی، متکی بر پاس‌های کوتاه و تکضرب است. او تیکی تاکای خاص خودش را دارد و این مدل بازی را با پرسینگ بالا انجام می‌دهد.

با همین روش تاکنون توانسته در تیم‌های تحت هدایتش به ۱۲ مقام قهرمانی برسد که کسب ۴ عنوان قهرمانی لیگ اروپا همراه با سویا و ویارئال مهمترین دستاورد‌های وی به شمار می‌آیند. از این رو دنیای فوتبال به او به عنوان متخصص قهرمانی در لیگ اروپا نگاه می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پروژه‌ای بزرگ برای تبدیل شدن به تیمی مدعی در انگلیس؛ چرا آستون ویلا با گزینه مربیگری بایرن و لیورپول دنبال جاه طلبی است؟
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر صهیونیستی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر دارایی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت
  • توافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی
  • پشت پرده مقاومت رئیسی برای عزل وزیر اقتصاد /همین افاضات برای برکناری آقای وزیر کافی نیست؟
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس
  • استقرار هزاران نظامی و یک جنگنده یوروفایتر تایفون انگلیسی در لهستان
  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد