Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج(دشتی) از آموزش مهارت‌های کاربردی به دانشجویان این دانشگاه با هدف اشتغالزایی خبر داد.

اشکان معصومی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در خورموج با بیان انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج و مرکز فنی و حرفه‌ای دشتی اظهار کرد: «با توجه به رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی و توجه به کیفیت آموزشی دانشجویان و دانش‌آموختگان، ترم‌بندی مهارت‌آموزی برای همه رشته‌ها برنامه‌ریزی و تهیه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج افزود: «بر اساس این تفاهم‌نامه هر دانشجو در مدت تحصیل، حداقل چهار مهارت کاربردی مرتبط با رشته تحصیلی که مورد نیاز بازار کار شهرستان دشتی است را آموزش دیده و مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کند.»

وی تصریح کرد: «در این طرح، دانشجویان بیش از 400 ساعت دوره‌های علمی و کاربردی را گذرانده و آماده اشتغال به‌کار می‌شوند.»

معصومی گفت: «با هماهنگی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دشتی، دوره‌های مهارت‌آموزی به‌صورت هدفمند برنامه‌ریزی شده به‌گونه‌ای که دانشجویان هنگام تحصیل به کارگاه‌های مرتبط با رشته تحصیلی خود معرفی شوند.»

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج خاطرنشان کرد: «کسب و کارهای کوچک در راستای راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان به‌عنوان یکی از اهداف راهبردی مورد نظر است.»

وی بیان کرد: «در تفاهمنامه با مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان دشتی، دوره‌های توانمندسازی کارکنان و اعضای هیأت علمی هم تهیه و تنظیم شده است.»

انتهای پیام/4062/4065/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۳۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت رشته‌های پیراپزشکی ضامن سلامتی جامعه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، همایش بزرگ دانشجویان رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان با حضور رئیس و جمعی از مسئولان این دانشگاه در تالار سعدی برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان با بیان اثرات شایان توجه گسترش رشته‌های پیراپزشکی در این واحد دانشگاهی گفت: دانش‌آموختگان این دانشگاه جزء سرآمدان خود در رشته‌های شغلی و کادر درمان شهرستان و کشور هستند.

عرب‌زاده با بیان اینکه کیفیت رشته‌های پیراپزشکی ضامن سلامتی جامعه است، اضافه کرد: رقابت بسیار شدیدی برای ورود داوطلبان ورود به رشته‌های پیراپزشکی این واحد نظیر پرستاری، علوم آزمایشگاهی و بهداشت محیط وجود دارد و تمام تلاش ما این بوده علیرغم کاستی‌ها بهترین استادان را استخدام کردیم و بهترین امکانات را به‌کار گرفتیم تا دانشجویان این رشته‌ها با بهترین کیفیت پرورش یابند و خادم ملت ایران باشند.

در این همایش ارفع تبار مدیر گروه رشته علوم آزمایشگاهی گزارشی از وضعیت علمی آموزشی و پژوهشی این رشته ارائه کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم کاربردی کردن محصولات پژوهشی برای تبدیل علم به ثروت
  • کیفیت رشته‌های پیراپزشکی ضامن سلامتی جامعه است
  • صعود تیم والیبال دانشجویان واحد کاشان به نیمه‌نهایی مسابقات دانشگاه آزاد
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • استادان مفاهیم روز جهان را به دانشجویان آموزش دهند
  • تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سال ۱۴۰۳
  • تعداد شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اصفهان به ۳۰۰ شرکت می‌رسد/ ۲۰ مجله فناوری با درجه ممتاز داریم
  • تجربه آموزش‌های ترکیبی در مسیر پیشرفت و هوشمندسازی را ادامه می‌دهیم
  • راه دستیابی به قله به دانشجویان آموزش داده شود
  • مهارت آموزی به یک هزار دانشجو در واحد‌های صنعتی دزفول