Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@03:58:01 GMT

پست کردستان 2 میلیون و 500 هزار مرسوله جابجا کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۵۲۴۷

پست کردستان 2 میلیون و 500 هزار مرسوله جابجا کرد

سنندج - ایرنا - مدیرکل پُست کردستان گفت: از ابتدای امسال تا پایان مرداد، 2 میلیون و 500 هزار مرسوله پستی در استان جابجا شد که در مقایسه با مدت مشابه آن که 2 میلیون مرسوله جابجا شده بود شاهد افزایش این میزان هستیم.

شهاب وحیدیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: درآمد این شرکت در مدت پنج ماه 16،6 درصد افزایش یافته است و این شرکت در حوزه کیفیت جابجایی مرسوله ها، برای اولین بار جایگاه ششم کشوری را در مردادماه به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل پست کردستان با بیان اینکه به هیچکدام از ادارات دولتی استان بدهکار نیستیم، یادآور شد: از برخی ادارات و سازمان های استان، مطالباتی داریم که ما را با مشکلاتی مواجه کرده و امیدواریم این ارگان ها هر چه زودتر نسبت به پرداخت بدهی های خود اقدام کنند.
وحیدیان خواهان همکاری بیشتر مجموعه مدیریت حوزه ارتباطات با پست در جهت جذب ترافیک و درآمد شد و تاکید کرد: انتظار داریم ادارات، امور کاری نیابتی خود را به صورت کامل به پست واگذار کنند.
مدیرکل پُست کردستان تاکید کرد: تلاش این شرکت جابجابی مرسوله های پستی با بهترین کیفیت و کمترین آسیب است و در این حوزه به تجربه کافی رسیده است.
به گزارش ایرنا، 191 دفتر پست روستایی، 190 دفتر پست شهری و 27 نمایندگی پست در استان کردستان مشغول ارائه خدمت به مردم هستند.
همچنین یک هزار و 700 نقطه تماس مردم با پست، تعداد 20 صندوق پستی شخصی هوشمند و 268 صندوق پستی شخصی غیرهوشمند نیز در استان فعال است.
7355/6108

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتباطات پست افزايش مرسولات كردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۵۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا فرمانداری شهرستان با مدیران کل و مدیران شهرستان صفر تا صد موضوعات مرتبط با آن حوزه مربوطه را بررسی کرده تا با اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم هم افزایی و همکاری بیشتری در راستای تحقق شعار سال عملیاتی و اجرایی کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، غلامحسین عماری عصر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست هم اندیشی با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و مدیران شهرستانی وجود سه نماینده را یک امتیاز و ظرفیت برای این شهرستان ارومیه برشمرد.

وی افزود: باید از این فرصت همانند گذشته به بهترین و بیشترین وجه ممکن در راستای پیگیری و حل مسائل استفاده کنیم. ️

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا فرمانداری شهرستان با مدیران کل و مدیران شهرستان صفر تا صد موضوعات مرتبط با آن حوزه مربوطه را بررسی کرده تا با اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم هم افزایی و همکاری بیشتری در راستای تحقق شعار سال عملیاتی و اجرایی کنیم.

️عماری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یک نهاد انقلابی قشر قابل توجهی از جامعه را در موضوعات مختلفی از جمله حمایتی، مددجویی، مسکن و… حمایت می‌کند که اقدام ارزشمند و بی بدیلی است.

کد خبر 748571

دیگر خبرها

  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!
  • بکارگیری منشی‌های خانم در این استان ممنوع شد!
  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • باورنکردنی؛ مرز‌های تقلب در کنکور جابجا شد