Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در مهریز از چند طرح خیری نیمه تمام در دست ساخت بیمارستان فاطمه الزهرا(س) این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، «سید حسن قاضی زاده هاشمی» در این سفر که رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، امام جمعه و فرماندار مهریز و جمعی از خیرین حضور داشتند، از طرح توسعه، بخش جدید دیالیز و ساختمان آزمایشگاه بیمارستان بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش دیالیز این بیمارستان به همت خیر در زیربنای یک ‎ هزار متر مربع با ظرفیت 20 تخت و طرح توسعه در زیربنای هشت هزار مترمربع با هشت اتاق عمل تخصصی و فوق تخصصی شامل جراحی مغز و اعصاب با ظرفیت 150 تخت در حال ساخت است.

همچنین ساختمان آزمایشگاه در زیر بنای یک ‎ هزار و 500 متر مربع با 20 درصد پیشرفت فیزیکی توسط خیر مهریزی در دست ساخت است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این بازدید قول تخصیص بودجه لازم برای تکمیل و تجهیز طرح توسعه و دیالیز را داد که تا پایان سال 1398 به بهره ‎ برداری برسد.

«سیدرسول محسن زاده» مدیر بیمارستان مهریز هم در این بازدید گزارشی ارائه داد و گفت: طرح توسعه این بیمارستان در چهار طبقه و با 60 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است که برای تکمیل آن درخواست 180 میلیارد ریال بودجه به دولت داده شده که قول تخصیص این مبلغ از وزیر محترم گرفته شده است .

وی افزود: در صورت تکمیل طرح توسعه 600 نفر به تعداد کارکنان آن اضافه و به یکی از قطب های سلامت و درمان در منطقه تبدیل می شود. 



انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام بيمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۵۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام محی الدینی گفت: رفت و آمد در پست‌ها و جایگاه‌های مختلف طبیعی هست ولی سعی کنیم در این مدت کوتاه رضایت خدا را در نظر بگیریم، اگر نیت ما ترفیع جایگاه و رسیدن به پست‌های بالاتر باشد و خدمت به مردم را فراموش کنیم جز خسران چیزی در بر ندارد.    رئیس شورای فرهنگ عمومی مهریز گفت: دوست نداشتیم در پایان سال و در برهه حساس عید نوروز و ماه مبارک رمضان شهر بدون فرماندار شود که اینچنین شد و کار‌هایی بر زمین ماند.    امام جمعه مهریز افزود: از همه مدیران و مردم شریف مهریز در خواست میکنم همکاری لازم با فرماندار جدید را داشته باشند و مواظب باشیم کوتاهی در حق مهریز نشود.    حجت الاسلام محی الدینی در پایان بیان داشت: مصوبات کارگروه توسعه شهرستان و برخی مصوبات سفر استاندار در شهرستان بر روی زمین مانده است که از فرماندار جدید انتظار می‌رود به طور جدی پیگیری انجام شود.

دیگر خبرها

  • آیت الله رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد بازدید کرد
  • بازدید رئیس جمهور از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  • بازدید رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  • مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار