Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از کلاهبرداری ۲۲ میلیاردی شرکت‌های ارزش افزوده خبر داد و اعلام کرد: این هزینه‌ها به مردم بازگردانده می‌شود.

به گزارش ایسنا، خدمات قابل ارائه در بستر تلفن همراه، خدمات ارزش افزوده ( Value Added Services ) یا به اختصار VAS نامیده می‌شوند. اما پیامک‌های ارزش افزوده که ممکن است برای کاربر هزینه‌های زیادی داشته باشد، در برهه‌ای از زمان موجب نارضایتی کاربران شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل محمدجواد آذری جهرمی پیش از این در واکنش به این نارضایتی‌ها عنوان کرده بود که به یک پرونده بزرگ تخلف در ارزش افزوده رسیده‌ایم. برای ما شفاف است که تخلفاتی صورت گرفته و وقتی کل پرونده به سرانجام رسید اعلام می‌کنیم. یک باندی در حوزه ارزش افزوده وجود دارد که اختاپوسی است و گزارش آن را به مردم می‌دهیم.

در این راستا جهرمی امروز در صفحه توییتر خود اعلام کرد: بررسی پرونده یک کلاهبرداری پیامکی ارزش افزوده ⁩ به پایان رسید.

وی‌ درباره کلاهبرداری‌های صورت‌گرفته، اظهار کرد: برخی از شرکت‌های ارزش افزوده در پنج ماه اخیر حدود ۲۲ میلیارد تومان از مردم کلاهبرداری کرده‌اند که خواسته‌ام وجوه اخاذی‌ شده را ظرف ۱۰ روز به مشترکین باز گردانند و پرونده برای سیر قضایی به دادستانی ارسال شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام آذری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۵۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد

جعفر پورمختار مدیرکل امور‌مالیاتی آذربایجان‌غربی گفت: پرداخت عوارض ارزش افزوده طی پارسال در مقایسه با سال ماقبل آن ۹۰ درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: میزان عوارض‌پرداختی در سال ۱۴۰۱ در آذربایجان‌غربی حدود ۶۵۰ میلیارد ریال بود که پارسال، این رقم به میزان قابل توجهی افزایش یافت.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌غربی ادامه داد: از این میزان در سال ۱۴۰۲ حدود ۸ هزار میلیارد ریال به شهرداری‌های استان پرداخت شد.

پورمختار اظهار کرد: همچنین ۳ هزار و ۷۶۶ میلیارد ریال از محل عوارض ارزش‌افزوده به دهیاری ها، ۲۳۹ میلیارد ریال به فرمانداری‌ها و ۳۸۶ میلیارد ریال به عشایر اختصاص یافت.

وی گفت: پارسال بیش از ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال از محل عوارض و مالیات بر ارزش افزوده در شهرستان ارومیه اختصاص یافت که ۲ هزار و ۷۸۳ میلیارد ریال سهم شهرداری‌ها بود.

وی افزود: بیش از ۹۸۸ میلیارد ریال سهم دهیاری‌ها، بیش از ۸۶ میلیارد ریال سهم فرمانداری و بیش از ۶۲ میلیارد ریال سهم عشایر این شهرستان پارسال بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • اعلام قیمت ارزان ترین خودروی برقی/ کاکایی: قرار بود از مونتاژکاریها کم شود/ خودروی برقی، مصرف سوخت کشور را بالا می برد / چرا درباره مافیا آدرس غلط می دهند/ رشد داخلی سازی ارزش افزوده ایجاد می کند
  • مخالفت ۳۰ نماینده مجلس با افزایش ۱۰درصدی تعرفه‌های تاکسی‌های اینترنتی!
  • ◄ مالیات و مشکلات شرکت های ریلی
  • افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی برای دریافت مالیات بر ارزش افزوده خلاف قانون است
  • افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی برای دریافت مالیات خلاف قانون است
  • مخالفت مجلس با افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی
  • مخالفت مجلس با افزایش ۱۰ درصدی تعرفه تاکسی‌های اینترنتی
  • ۵۰ پروژه جدید به ارزش ۲۵ میلیارد دلار برای ایجاد ارزش افزوده در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • ۵۰ پروژه جدید برای ایجاد ارزش افزوده به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد