Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@11:21:19 GMT

بیمه رازی ۴ کشتی‌گیر خارجی را به فدراسیون معرفی کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۶۰۰۵

بیمه رازی ۴ کشتی‌گیر خارجی را به فدراسیون معرفی کرد

تیم کشتی فرنگی بیمه رازی با معرفی ۴ کشتی‌گیر خارجی مد نظرش برای حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ، چند تغییر در ترکیبش برای دور برگشت لیگ ایجاد کرد. ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دور برگشت لیگ آزاد و فرنگی از یکشنبه اول مهر ماه آغاز می‌شود. تیم بیمه رازی قهرمان فصل گذشته لیگ فرنگی به همین منظور 4 کشتی‌گیر را از لیستش کنار گذاشت و به جای آن با محمد نوربخش، مهدی علیاری، بهنام مهدی‌زاده و برومند اصلان قرارداد بست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این تیم نام رومن ولاسوف، آدام کوراک، آرتِن سورکوف روس و همچنین الدار عزیزلی آذربایجانی را به فدراسیون کشتی معرفی کرد تا بتواند این نفرات را در مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر که بعد از مسابقات جهانی بوداپست برگزار خواهد شد، در اختیار داشته باشد.

شاگردان حسن رنگرز در آغاز دور برگشت لیگ برتر، روز یکشنبه در قم میهمان تیم شهدای مدافع حرم خواهند بود.

انتهای پیام/

R1015135/P1015135/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۶۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی سرمربی جدید بایرن مونیخ پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید

به نظر می‌رسد رالف رانگنیک را باید سرمربی جدید بایرن مونیخ در فصل آینده قلمداد کنیم.

طرفداری | معرفی رالف رانگنیک به عنوان سرمربی جدید بایرن مونیخ پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید انجام خواهد شد.

به گزارش فابریتزیو رومانو، در حالی که بایرن مونیخ خودش را برای بازی برگشت مقابل رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده می‌کند، انتخاب سرمربی جدید باواریایی‌ها هنوز هم یکی از مهم‌ترین موضوعات درون این باشگاه آلمانی است. مکس ابرل عضو هیئت مدیره بایرن مونیخ در پاسخ به سوالی در مورد اینکه سرمربی جدید بایرن چه زمانی معرفی خواهد شد گفت:

هیچ اطلاعیه معتبری برای فصل آینده، همچون انتخاب سرمربی یا هر مسئله دیگری قبل از بازی دوم ما با رئال مادرید انجام نخواهد شد.

در آستانه توافق نهایی؛ رالف رانگنیک و دادن جواب بله به بایرن مونیخ

انتظار می‌رود رالف رانگنیک و بایرن مونیخ به‌زودی با یکدیگر به توافق کامل برسند و تنها مسئله باقی‌مانده فقط زمان است. انتخاب رانگنیک که در حال حاضر هدایت تیم ملی اتریش را برعهده دارد نشان می‌دهد که موضع مدیران بایرن حتی در صورت قهرمان شدن احتمالی این تیم آلمانی در لیگ قهرمانان اروپا در مورد توخل تغییر نخواهد کرد و رالف رانگینک را باید سرمربی بعدی بایرن مونیخ در فصل آینده به حساب آوریم.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو
  • گزارش ناامیدکننده نشریه آلمانی درباره سردار آزمون
  • شرایط پیچیده سردار آزمون در رم | ستاره ایرانی را نه رم می‌خواهد، نه لورکوزن!
  • نه رم سردار را می‌خواهد، نه لورکوزن!
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت
  • برنابئوی امن: آماری که بایرن را می‌ترساند
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند
  • معرفی سرمربی جدید بایرن مونیخ پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید
  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور