Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وزير ورزش و جوانان گفت:وزارت ورزش و جوانان ملزم به اجراي قانون منع بکار گيري بازنشستگان است.
به گزراش خبرگزاري فارس، مسعود سلطاني فر در گفت‌وگو با پايگاه خبري وزارت ورزش و جوانان با اشاره به قانون منع بکارگيري بازنشستگان گفت : وزارت ورزش وجوانان ملزم به اجراي قانون است و با اجراي اين قانون تغييراتي در برخي فدراسيون ها بوجود خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزير ورزش و جوانان ادامه داد : با توجه به اين قانون بزودي براي برخي فدراسيون هاي ورزشي که روساي انها شامل اين قانون مي شوند سرپرست تعيين مي کنيم.
سلطاني فر گفت : هم اکنون نزديک به ده مدير کل زير سي سال در ورزش کشور به خصوص در استان‌ها منصوب شده اند و روند جوانگرايي مديريتي در ورزش کشور ادامه خواهد يافت اما از انديشه هاي مديران و روساي فدراسيون هاي بازنشسته به عنوان ذخاير با ارزش عرصه ورزش بهره خواهيم برد.
وزير ورزش و جوانان درباره وضعيت ارزي اعزام هاي ورزشي گفت : در دولت يازدهم تلاش هاي ارزشمندي در قالب سي ماه مذاکره با پنج بعلاوه يک صورت گرفت تا از بن بست هاي تحريم که در سال ٩١ و٩٢ با آن مواجه بوديم ، خارج شويم و درنهايت منجر به توافق برجام شد و گشايش هايي هم بوجود امد اما بدعهدي آمريکا با شرايط خاص مواجه شديم و با روي کار آمدن ترامپ که نه فقط با ايران با بسياري ديگر از کشورها ي جهان مشکل پيدا کرده است ، شرايط به گونه اي ديگر رقم خورد.
وزير ورزش و جوانان ادامه داد : خوشبختانه در کشور در تأمين کالاها نداريم و با وحدت ، همدلي و تقويت عنصر اميد و اعتماد در بين مردم و حمايت مردم چند ماه آينده را هم سپري خواهيم کرد تا مشکلات را پشت سر بگذاريم .
مسعود سلطاني فر با اشاره به اهميت تأمين براي اعزام هاي ورزشي گفت: با توجه به توافقي که با بانک مرکزي صورت گرفته است ، ارز فدراسيون ها براي اعزامها از طريق بازار ارز ثانويه تأمين مي شود.
سلطاني فر وزير ورزش و جوانان همچنين فدراسيون ها را به توجه در صرفه جويي در منابع در شرايط کنوني توصيه کرد.
انتهاي پيام/ا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۷۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدد نهایی حداقل «حقوق» بازنشستگان مشخص شد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کف و سقف حقوق سال ۱۴۰۳ بازنشستگان و مستمری‌بگیران را اعلام کرد.
 
به گزارش ایسنا، میرهاشم موسوی درخصوص افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران در سال جاری اظهار کرد: به موجب قانون مصوب، دستمزد حداقلی‌بگیران با افزایش ۳۵ درصدی و همچنین سایر سطوح درآمدی با افزایش ۲۲ درصد + ۶۹۰ هزار تومان همراه است که از فروردین ماه اعمال، اما از اردیبهشت‌ماه پرداخت خواهد شد.
 
وی درخصوص زمان پرداخت معوقات ناشی از افزایش حقوق نیز اعلام کرد که سعی می‌شود معوقات در خردادماه پرداخت شود.
 
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص کف و سقف حقوق بازنشستگان با افزایش‌های صورت گرفته توضیح داد: کف حقوق یک فرد دارای همسر و یک فرزند تحت پوشش، ۱۰ میلیون و ۹۰ هزار تومان است و سقف آن نیز ۷ برابر حداقل دستمزد است.
 
موسوی همچنین درباره میزان افزایش «حق عائله‌مندی و اولاد» نیز گفت: حق عائله‌مندی نیز با این افزایش جدید بیش از ۱۰۰ درصد در سال جاری رشد داشته و حق اولاد نیز با رشدی بالغ بر ۵۰ درصد همراه بوده است.
 
وی در پاسخ به اینکه نگرانی‌هایی در خصوص تحت تاثیر قرار گرفتن اجرای همسان‌سازی حقوق‌ها با افزایش ۳۵ درصدی حقوق‌ها در سال جاری عنوان می‌شود، گفت: همسان‌سازی به افزایش حقوق سالانه ارتباطی ندارد و از آنجایی که هنوز برنامه هفتم ابلاغ نشده است، بعد از ابلاغ، آنچه که به موجب قانون به ما تکلیف شود، با تامین منابع به قانون عمل می‌کنیم.

tags # بازنشستگان سایر اخبار اگر این گنج پیدا شود همه مردم جهان تا زانو در طلا فرو می‌روند؛ ۹۹ درصد طلای زمین اینجاست! (تصاویر) مارخور؛ «بز» پاکستانی معروف به «پیرمرد کوهستان» که تُف‌اش ارزش طلا دارد! داستان تکاملِ موجودی به نام «پدر»؛ حیوان‌ها پدر ندارند! (ویدئو) عجیب اما واقعی؛ صدای واقعی بیگ بنگ را بشنوید!

دیگر خبرها

  • عدد نهایی حداقل «حقوق» بازنشستگان مشخص شد
  • حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ چقدر افزایش یافت؟ کف و سقف جدید حقوق اعلام شد
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد