Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@19:38:18 GMT

تیم فوتبال نوجوانان ایران مقابل اندونزی شکست خورد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۸۲۸۶

تیم فوتبال نوجوانان ایران مقابل اندونزی شکست خورد

تهران -ایرنا- تیم فوتبال نوجوانان ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا مقابل تیم اندونزی 2 بر صفر شکست خورد.

به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، تیم نوجوانان ایران امروز در نخستین دیدار خود در رقابت‌های فوتبال زیر 16 سال آسیا در مالزی و از گروه C، از ساعت 13 به مصاف اندونزی رفت که این بازی با برتری 2 بر صفر تیم حریف به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم فوتبال زیر 16 سال ایران دومین دیدار خود را روز دوشنبه 2 مهر از ساعت 13 مقابل هند انجام خواهد داد.
مسابقات قهرمانی آسیا در رده نوجوانان همزمان مسابقات انتخابی جام جهانی این رده سنی نیز است و از حدود 50 تیم، در نهایت 16 تیم باکیفیت از دور مقدماتی به مرحله نهایی صعود کردند که این کار را برای همه تیم ها سخت می کند.
نوجوانان ایران در حالی برای کسب قهرمانی آسیا تلاش می کنند که در دوره قبلی جام جهانی 2017 هند شگفتی ساز شدند و پس از صعود از مرحله گروهی، تیم های آلمان و مکزیک را به ترتیب در مرحله یک شانزدهم و یک هشتم نهایی شکست دادند و در یک چهارم نهایی این مسابقات با قبول شکست 3 بر یک مقابل اسپانیا، وداع با شکوهی از جام جهانی داشتند.
ورزشی ** 1528**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال نوجوانان قهرماني آسيا اندونزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۸۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد

یزد میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا شد.

به گزارش ایسنا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی ایران برگزار خواهد شد که مسئولان فدراسیون والیبال امروز به یزد سفر کردند تا از نزدیک امکانات این استان را برای میزبانی مشاهده و بررسی کنند.  

میلاد تقوی رئیس به همراه وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون همراه با امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد جلسه‌ای داشتند و در نهایت میزبانی این استان از جام باشگاه‌های آسیا در شهریور ماه قطعی شد.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.   

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • قضاوت قربانی در مسابقات جام ملت های زیر ۱۷ سال دختران
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا