Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@07:49:21 GMT

خونریزی مسافران هواپیما در آسمان به دلیل فراموش کاری خلبان! +فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۸۸۴۱

‍‍‍‍‍‍

رکنا: اشتباه خلبان یک فروند هواپیمای مسافربری خطوط هندوستان موجب خونریزی مسافران از ناحیه گوش و بینی شد.

حجم ویدیو: 3.71M | مدت زمان ویدیو: 00:00:35

فراموش کاری یک خلبان موجب ایجاد دردسر برای مسافران یک فروند هواپیمای مسافربری خطوط هواپیمایی هندوستان شد. خلبان هواپیمای شرکت هواپیمایی "جت ایر ویز" هندوستان که فراموش کرده بود دکمه تنظیم هوا را در داخل هواپیما فشار دهد، موجب شد تا مسافران دچار خونریزی از ناحیه گوش و بینی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقایقی پس از برخاستن هواپیما از باند فرودگاه به دلیل کاهش شدید فشار داخل کابین، خونریزی مسافران از ناحیه گوش و بینی شروع شد. گفته می شود فراموش کاری خدمه پرواز در تنطیم سیستم فشار کابین موجب جراحت تعدادی از مسافران شده است. بلافاصله پس از این اتفاق، ماسک های اکسیژن از سقف هواپیما جدا شد و در اختیار مسافران قرار گرفت. در ویدئویی که منتشر شده، مسافران هواپیما را در حال استفاده از ماسک های اکسیژن در داخل هواپیما نشان می دهد.
گفته می شود در اثر این حادثه Incident دست کم 30 مسافر دچار جراحت شده اند، همچنین تعدادی از مسافران دچار سردرد شدید شده بودند. این حادثه موجب بازگشت مجدد هواپیما به فرودگاه بمبئی هندوستان شد. گفته می شود پس از فرود هواپیما دست کم 8 مسافر روانه بیمارستان و بستری شدند. این هواپیما با 166 مسافر و 5 خدمه قرار بود مسیر دو ساعته بمبئی تا جایپور هند را طی کند. شرکت هواپیمایی جراحات وارد شده به مسافران پرواز پنجشنبه در اثر کاهش فشار هوا در کابین را اعلام کرد.
این شرکت در اطلاعیه ای اعلام کرد: "هواپیمای 737B  با 166 مسافر و 5 خدمه بدون هیچ حادثه‌ای در فرودگاه بمبئی بر زمین نشست. در لحظه فرود همه مسافران سالم بودند و همگی به ترمینال فرودگاه منتقل شدند. بلافاصله کمک های اولیه در اختیار تعدادی از مسافران که از درد گوش و خونریزی بینی شکایت داشتند، قرار گرفت. همه خدمه این هواپیما تا بررسی دقیق این حادثه از انجام پرواز منع شده‌اند. هواپیمای جایگزین برای انتقال مسافران به جایپور در نظر گرفته شده است."

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ادعای عجیب داعشی دستگیر شده در روز عاشورا / دختر محجبه چه قولی داده بود؟ + فیلم گفتگو

ظریف به روی امریکا شمشیر کشید!

فیلم لحظه سقوط مرگبار یک تعزیه خوان ورامینی از اسب + فیلم و عکس

حادثه تلخ برای 8 مسافر تهرانی در ساحل بندرانزلی

این زن به خاطر انتقاد در تلویزیون تهدید به مرگ شد +عکس

شرط کثیف مدیرعامل برای پس گرفتن شکایت از همسر ملیحه / باید پیش من بیایی!

اقدام عجیب راننده در اتوبان برای فرار از تست الکل! + فیلم

پدر داماد عاشق عروسش شد و به او تجاوز کرد!

بی آبرویی عجیب عروس خانم سر سفره عقد / داماد جا خورد

قتل زن جوان در ماه عسل ثروتمندانه+عکس

جسد زن جوان در سردخانه بیمارستان دولتی خورده شد!

فیلم لحظه درگذشت کرم حیدری در حین تعزیه ظهر عاشورا

نقشه عروس ثروتمند برای داماد / نمی خواهم مرا ترک کند !

آمار تکان دهنده از تجاوز راننده های تاکسی اینترنتی به دختر و زنان !

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حادثه Incident اخبار حوادث مسافران هندوستان خلبان فیلم هواپیمای مسافربری عکس فیلم دختر زن قتل پسر عجیب خانواده لباس دوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۸۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر در دیداری پرماجرا در نهایت برابر استقلال در استادیوم آزادی شکست خورد. این در حالی بود که بحث زیادی در خصوص تصمیمات وحید کاظمی، داور این بازی، شکل گرفته بود. صادق آلبوصبیح، هافبک جنگنده شمس آذر، درباره شرایط تیمش برای بازی‌های باقی مانده گفت: دیداری سختی پیش رو داریم. پیکان طی هفته‌های اخیر به نتایج خوبی رسیده است.

وی درباره بازی مقابل استقلال و عملکرد این تیم در استادیوم آزادی گفت: باید آن بازی را فراموش کنیم. روز خوب ما نبود وگرنه اتفاقات بهتری می‌افتاد. باید خیلی زود جبران کنیم. دوست ندارم به آن بازی فکر کنیم و آینده را هم تحت تاثیر قرار دهیم. چند هفته دیگر از لیگ برتر باقی مانده است. می‌توانیم موقعیت بهتری در جدول به دست بیاوریم.

هافبک شمس آذر درباره غیبت هواداران این تیم در جدال مقابل پیکان گفت: بدون آنها یک چیز بزرگ در این بازی کم داریم. ابتدا جا دارد از حمایت خالصانه آنها در بازی مقابل استقلال خصوصا در استادیوم آزادی تشکر کنیم. هواداران شمس آذر حامی بزرگی برای ما طی هفته‌های اخیر بوده‌اند. جای خالی آنها را در این بازی حس خواهیم کرد اما قول می‌دهیم با بالاترین انگیزه و توان برای خوشحالی آنها بجنگیم.

دیگر خبرها

  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی سمی در نیومکزیکو/ خلبان نجات یافت
  • «آدرخش و رقص فانتوم‌ها» در نمایشگاه کتاب طنین می‌اندازد
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • دستور رییسی باز هم ناممکن از آب درآمد!/ ساخت هواپیما فعلا شدنی نیست/ تکلیف یک میلیون دلار پولی که صرف شد چه می‌شود؟ (فیلم)
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • کرمان/ فوت پسربچه ۵ ساله در سایه اهمال کاری‌ ها
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم