Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم پیکان و صنعت نفت آبادان به مصاف هم رفته اند 

به گزارش وبسایت نود، دو تیم پیکان و صنعت نفت آبادان در قالب هفته هفتم لیگ برتر ایران جام خلیج فارس از ساعت 19:30 روز جمعه 30 شهریور در آبادان به مصاف هم رفته اند. پیکان با 9 امتیاز در رده پنجم و صنعت نفت با 5 امتیاز در رده دوازدهم جدول جا دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

تیم داوری: موعود بنیادی‌فر - قهرمان نجفی - براتعلی مولوی - شاهو اصلانی
ناظر: ایرج نظری

 

ترکیب نفت آبادان
محمد دریس، حسین بغلانی، وفا هخامنش، فردین عابدینی، محمد قریشی، حسین ساکی، طالب ریکانی، مصطفی احمدی، اکبر ایمانی، میلاد جهانی و کرار جاسم
سرمربی سرجیو بنتو

ترکیب پیکان
وحید شیخ ویسی، سجاد مشکل پور، حجت حق وردی، علی حمودی، آرمان قاسمی، اميرحسين كريمي، مگنو باتیستا، مهدی مومنی، شاهین ثاقبی، فراز امامعلی و محمد قاضی
سرمربی مجید جلالی 

دقایق حساس
نیمه اول
دقیقه 11: گل برای پیکان توسط شاهین ثاقبی؛ روی پاس مومنی و شوت زمینی ثاقبی به گوشه دروازه، پیکان از حریف پیش افتاد.
دقیقه 26: پاس میلاد جهانی در محوطه جریمه به ریکانی رسید و این بازیکن با یک سر توپ و محو کردن مدافع حریف و شوتی محکم، تور زیر طاق دروازه پیکان را لرزاند و بازی را به تساوی کشید

 

1004

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی اختصاصی پیکان لیگ برتر ایران صنعت نفت آبادان گزارش زنده جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۰۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا شد

تیم ملی فوتسال ایران در دیدار پایانی جام ملت‌های فوتسال آسیا به مصاف تایلند میزبان رفت و توانست با برتری چهار بر یک برای سیزدهمین بار قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا در سال ۲۰۲۴ شود.

در این مسابقه مهدی کریمی، سعید احمدعباسی، علی‌اصغر حسن‌زاده و باقر محمدی برای ایران گلزنی کردند و سورنویچیان تک گل تایلند را به ثمر رساند.

تیم ملی فوتسال ایران در این بازی با ترکیب زیر به میدان رفت:

مسعود محمدی، محمدحسین درخشانی، سالار آقاپور، مهدی کریمی، بهروز عظیمی

نیمه اول

تیم ملی بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه دوم روی کار زیبای مهدی کریمی به گل نخست خود رسید. در ادامه حملات ایران ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ششم نیمه دوم، روی حرکت زیبای مسلم اولادقباد، سعید احمدعباسی به شکل رباح ماجری دروازه تایلند را برای بار دوم باز کرد و در این مسابقات هشت‌گله شد. بعد از این گل تایلندی‌ها چند فرصت داشتند که با بی‌دقتی آنها را از دست دادند. در ادامه و در فاصله شش دقیقه تا پایان نیمه نخست، ایران صاحب پنج خطا شد و سنگ‌سفیدی نیز با کارت زرد داور جریمه شد. پس از آن تلاش‌های دو تیم فایده نداشت تا شاگردان شمسایی با همان برتری دو بر صفر به رختکن بروند.

نیمه دوم

تایلندی‌ها این نیمه را بهتر آغاز کردند و سرانجام مزد زحماتشان را گرفتند و در دقیقه پنجم نیمه دوم به گل رسیدند. سورنویچیان، کاپیتان تایلند موفق به بازکردن دروازه ایران شد. شاگردان شمسایی خیلی زود به خود آمدند و توانستند روی یک ضربه کرنر با ضربه والی علی‌اصغر حسن‌زاده گل سوم را به ثمر برسانند. بعد از این گل دوباره تایلند سر تا پا حمله شد و درخشش باقرمحمدی مانع از بازشدن دروازه ایران روی موقعیت‌های تایلند شد. حملات تایلند تا شش دقیقه پایانی نیمه دوم ادامه داشت و دفاع خوب شاگردان شمسایی مانع بازشدن دروازه تیم ملی شد. همین امر سبب شد تا تایلند رو به بازی پاورپلی (پنج‌نفره) بیاورد. همین سبب شد تا دروازه تایلند خالی باشد و باقر محمدی، دروازه‌بان تیم ملی، بتواند از دروازه خودی برای بار چهارم دروازه میزبان را باز کند.

ایران حتی فرصت داشت که گل‌های بیشتری به ثمر برساند، اما دقت پایین بهروز عظیمی مانع این اتفاق شد. سرانجام تیم ملی توانست با همان نتیجه چهار بر یک برنده شود و قهرمان آسیا لقب بگیرد.

تیم ملی فوتسال ایران با ۱۳ قهرمانی، دو نایب‌قهرمانی و دو عنوان سومی، پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها در قاره آسیاست. تایلند نیز با این شکست، به سومین نایب‌قهرمانی خود رسید و همچنان در حسرت قهرمانی آسیا باقی ماند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • دروازه‌بان استقلالی، دل عنایتی را برد (عکس)
  • اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!
  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • ایران قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • شروع طوفانی هفته دوم معاملات برق در بورس انرژی
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • امیدی که در «هفت‌تپه» زنده شد