Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@00:21:00 GMT

پلیس ایران و روسیه بر توسعه همکاری ها تاکید کردند

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۱۱۷۶

پلیس ایران و روسیه بر توسعه همکاری ها تاکید کردند

مسکو - ایرنا - معاون فرمانده نیروی انتظامی با رئیس سازمان پلیس مسکو دیدار کرد و دو طرف در خصوص توسعه همکاری ها گفت وگو و تبادل نظر کردند.

به گزارش جمعه شب ایرنا به نقل از دفتر روابط عمومی سازمان پلیس مسکو، سردار پاسدار حسن کرمی معاون نیروی انتظامی و فرمانده یگان های ویژه ناجا امروز از واحدهای اداره وزارت کشور شهر مسکو (سازمان پلیس) بازدید کرد و از نزدیک با فعالیت پلیس مسکو آشنا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در چارچوب برنامه این سفر، سردار کرمی با ژنرال پلیس سرگئی پلاخیخ رئیس اداره پلیس مسکو دیدار و دو طرف درخصوص موضوع های مربوط به همکاری ها بین سازمان های انتظامی دو کشور گفت وگو کردند.
رئیس سازمان پلیس مسکو در ابتدای دیدار ازسطح عالی پذیرش طرف ایرانی از هیات پلیس مسکو در تهران که اوایل سال جاری میلادی برگزار شد، قدردانی کرد.
وی یادآورشد: از سال 2011 همکاری های نزدیکی بین سازمان های پلیس ما (مسکو و تهران) برقرار شده است، ما برای برقراری روابط سازنده و مشارکت با یکدیگر و نیز مبادله تجربیات آماده ایم.
بر اساس این گزارش، شرکت کنندگان در دیدار (طرف ایرانی) با شرایط انتظامی پایتخت مسکو، ساختار سازمان پلیس این شهر ، مرکز اقدام سریع موسوم به «02» و فعالیت واحدهای تامین نظم پایتخت از جمله واحد نیروی ویژه پلیس مسکو به نام «آمون» آشنا شدند.
شبد**اروپام*391* 1346 **1010

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي روسيه ايران پليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۱۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد کاظم موحدی آزاد در حاشیه بازدید از نمایشگاه نمونه کشفیات و دستاورد‌های انتظامی، سامانه کنترل و نظارت مرکز فرماندهی هرمزگان افزود: پیشرفت هر چه بیشتر نیروی پلیس در زمینه هوشمند سازی و نصب تجهیزاتِ رصدِ برخط محور‌های مواصلاتی و جایگاه‌های سوخت، برای کنترل و مهار جرایم، موجب کاهش تنش‌های احتمالی می‌شود.

بیشتر بخوانید: نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی

وی از تلاش همه جانبه نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی قدردانی کرد.
دادستان کل کشور گفت: با توجه به قابلیت مشاهده موقعیت دقیق جغرافیایی محل جرم از طریق سامانه پایش تصویری، راه اندازی این سامانه موجب کاهش جرایم و تصادفات، انجام موفق ماموریت ها، برقراری امنیت مطلوب و کاهش مراجعات مردمی به پلیس می‌شود.

دیگر خبرها

  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • امیرعبداللهیان بر توسعه روابط ایران و لبنان تاکید کرد
  • تاکید روسیه بر لزوم عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری در حوزه استاندارد
  • تلاش برای گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • ایران و روسیه در حوزه دفاتر اسناد رسمی تفاهم نامه امضا کردند