Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@13:44:49 GMT

بازیکنان ماشین سازی به توان خود ایمان آوردند

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۱۳۱۵

بازیکنان ماشین سازی به توان خود ایمان آوردند

تبریز – ایرنا – سرمربی تیم ماشین سازی گفت: با کسب پیروزی مقابل تیم پارس جنوبی جم شاگردانم به توان خود ایمان آوردند و برای ادامه بازی ها به این برد احتیاج داشتیم.

گزارش ایرنا، محمدرضا مهاجری شامگاه جمعه در نشست خبری بعد از بازی مقابل پارس جنوبی جم با اشاره به اینکه از قبل پیش ‌بینی یک بازی سخت را کرده بودیم، افزود: پیروزی در این دیدار اعتماد به‌ نفس ما را برگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: ما امروز برای به دست آوردن این نتیجه خیلی تلاش کردیم و تا وقتی 11 نفره بودیم موقعیت‌های خوبی هم ایجاد کردیم، اگرچه حریف هم چند موقعیت خطرناک داشت، اما در کل این ما بودیم که بازی را کنترل کردیم.
سرمربی تیم ماشین سازی ادامه داد: بعد از 10 نفره شدن تیم هم تلاش ‌کردیم نتیجه را حفظ کنیم و تعویض‌هایم جواب داد.
وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که در بازی امروز کمی عصبانی بودید که قبلا سابقه نداشته است، گفت: بعضی وقت‌ها باید در کنار زمین آنقدر بالا و پایین پرید تا بازیکن متوجه شود که ما هم روی نیمکت به اندازه آنها به فکر پیروزی هستیم و همچنین این نوع احساس به وظیفه و مسئولیت بزرگی که برعهده خود می دانم بر می گردد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه داور در بعضی صحنه‌ها انتظارات را برآورده نکرد، سعی کردم با اعتراض‌هایم به داور بازی، بازیکنانم روی بازی تمرکز کرده و فکر خود را به اعتراض به داوری و مسائل غیرفوتبالی معطوف نکنند.
وی اعلام کرد: چند بازیکن تیم‌ ماشین سازی هستند که از ناحیه پا مصدومند که امیدوارم آنها هر چه زودتر شرایط بازی را پیدا کنند.
مهاجری در خصوص هری فروستر عنوان کرد: هری و سه بازیکن خارجی دیگر در تیم تراکتورسازی را من به این تیم دعوت کردم و به استعداد های هری اطمینان دارم و در ادامه بازی های تیم ماشین سازی از این بازیکن خارجی و با تجربه استفاده خواهیم کرد.
***
سرمربی تیم پارس جنوبی جم گفت: بعد از دریافت گل تیم ما به هم ریخت
مهدی تارتار در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل ماشین سازی افزود: تیم ماشین سازی بعد از اینکه تک گل بازی را بدست آورد به دفاع کشید و جانانه نتیجه بدست آورده را حفظ کرد و این وضعیت کار تیمی ما را به هم ریخت.
وی خاطرنشان کرد: تیمی که بعد از بدست آوردن گل تدافعی بازی کند، خیلی سخت می توان مقابل این تیم موقعیت بدست آورد و از این رو شاگردانم نتوانستند در ادامه بازی و حتی در نیم ساعت انتهایی بازی که تیم حریف 10 نفره شد موقعیت قابل قبول بدست بیاورند.
سرمربی تیم پارس جنوبی جم در خصوص اخراج میربزرگی در دقیقه 90 بازی عنوان کرد: معتقد هستم بازیکنی که کارت قرمز می گیرد باید کارش ارزشمند باشد و در مورد میر بزرگی باید بگویم که وی در دقایق پایانی هوشمندانه خطا کرد و کار درستی انجام داد.
تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در چارچوب رقابت های هفته هفتم لیگ برتر، برابر پارس جنوبی جم با تک گل رضا خالقی فر در دقیقه 3 به پیروزی رسید تا با کسب هفت امتیاز به رده دهم جدول لیگ برتر فوتبال صعود کند.
9853/3071

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ برتر تبريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۱۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار در نشست خبری بعد از بازی با نساجی گفت: می‌خواستم یادی کنم از کسانی که 23 سال پیش در بازی پرسپولیس و شموشک خانواده خودشان را از دست دادند و روز گذشته سالگرد آن روز بود. می‌خواهم بدانند که ما همیشه به یاد آنها هستیم. همچنین می‌خواستم از کسانی که نزدیکان خودشان را در سیل برزیل از دست دادند یاد کنم. آنجا نزدیک جایی است که من زندگی می‌کنم و به بازیکنانم هم گفتم که به خاطر برد خوشحالم، اما به یاد آن دوستانم هستم.

وی افزود: امروز بازی بود که می‌توانیم از آن درس بگیریم. در نیمه اول خوب بازی کردیم و شانس‌هایی داشتیم اما به خاطر جو ورزشگاه و اتفاقاتی که افتاد نتوانستیم بیشتر از یک گل بزنیم. در نیمه دوم به خاطر اخراجی که داشتیم بیشتر دفاعی بازی کردیم اما به خاطر پتانسیل بازیکنان‌مان توانستیم یک گل بزنیم و بازی را حفظ کنیم و به پیروزی برسیم.

سرمربی پرسپولیس درباره جو ورزشگاه وطنی تاکید کرد:حضور تماشاگران را می دانستیم چون لوسادا قبلاً در نساجی بوده و در این مورد به ما اطلاع داده بود. بازی آخر فصل قبل همه ورزشگاه تقریباً هوادار پرسپولیس بودند، اما امروز وقتی دیدم اکثریت هواداران نساجی هستند برایم جالب و زیبا بود. می‌خواهم دوباره به آن‌ها تبریک بگویم به خاطر این جوی که وجود دارد.

اوسمار در واکنش به سؤالی درباره بازی هجومی تیمش گفت: از وقتی از تابستان 2022 به اینجا آمدم هدف ما همیشه حمله کردن بوده است. تفکر یحیی گل‌محمدی هم همیشه حمله رو به جلو بود. ما چیزی را ادامه می‌دهیم که یحیی شروع کرده است و آن را جلو می‌بریم و بهتر می‌کنیم.

وی در مورد بحث تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس و اینکه آیا قرارداد آنها با نظر او تمدید می‌شود، گفت: الان تمرکز ما بیشتر روی قهرمانی است و دفاع از چیزی که پارسال به آن رسیدیم. تمرکز ما روی آن است و امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند و آنها را نگه دارد. جلوتر که رفتیم درباره این موضوع تصمیم می‌گیریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • (عکس) ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی