Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@14:58:36 GMT

بازیکنان ماشین سازی به توان خود ایمان آوردند

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۱۳۱۵

بازیکنان ماشین سازی به توان خود ایمان آوردند

تبریز – ایرنا – سرمربی تیم ماشین سازی گفت: با کسب پیروزی مقابل تیم پارس جنوبی جم شاگردانم به توان خود ایمان آوردند و برای ادامه بازی ها به این برد احتیاج داشتیم.

گزارش ایرنا، محمدرضا مهاجری شامگاه جمعه در نشست خبری بعد از بازی مقابل پارس جنوبی جم با اشاره به اینکه از قبل پیش ‌بینی یک بازی سخت را کرده بودیم، افزود: پیروزی در این دیدار اعتماد به‌ نفس ما را برگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: ما امروز برای به دست آوردن این نتیجه خیلی تلاش کردیم و تا وقتی 11 نفره بودیم موقعیت‌های خوبی هم ایجاد کردیم، اگرچه حریف هم چند موقعیت خطرناک داشت، اما در کل این ما بودیم که بازی را کنترل کردیم.
سرمربی تیم ماشین سازی ادامه داد: بعد از 10 نفره شدن تیم هم تلاش ‌کردیم نتیجه را حفظ کنیم و تعویض‌هایم جواب داد.
وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که در بازی امروز کمی عصبانی بودید که قبلا سابقه نداشته است، گفت: بعضی وقت‌ها باید در کنار زمین آنقدر بالا و پایین پرید تا بازیکن متوجه شود که ما هم روی نیمکت به اندازه آنها به فکر پیروزی هستیم و همچنین این نوع احساس به وظیفه و مسئولیت بزرگی که برعهده خود می دانم بر می گردد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه داور در بعضی صحنه‌ها انتظارات را برآورده نکرد، سعی کردم با اعتراض‌هایم به داور بازی، بازیکنانم روی بازی تمرکز کرده و فکر خود را به اعتراض به داوری و مسائل غیرفوتبالی معطوف نکنند.
وی اعلام کرد: چند بازیکن تیم‌ ماشین سازی هستند که از ناحیه پا مصدومند که امیدوارم آنها هر چه زودتر شرایط بازی را پیدا کنند.
مهاجری در خصوص هری فروستر عنوان کرد: هری و سه بازیکن خارجی دیگر در تیم تراکتورسازی را من به این تیم دعوت کردم و به استعداد های هری اطمینان دارم و در ادامه بازی های تیم ماشین سازی از این بازیکن خارجی و با تجربه استفاده خواهیم کرد.
***
سرمربی تیم پارس جنوبی جم گفت: بعد از دریافت گل تیم ما به هم ریخت
مهدی تارتار در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل ماشین سازی افزود: تیم ماشین سازی بعد از اینکه تک گل بازی را بدست آورد به دفاع کشید و جانانه نتیجه بدست آورده را حفظ کرد و این وضعیت کار تیمی ما را به هم ریخت.
وی خاطرنشان کرد: تیمی که بعد از بدست آوردن گل تدافعی بازی کند، خیلی سخت می توان مقابل این تیم موقعیت بدست آورد و از این رو شاگردانم نتوانستند در ادامه بازی و حتی در نیم ساعت انتهایی بازی که تیم حریف 10 نفره شد موقعیت قابل قبول بدست بیاورند.
سرمربی تیم پارس جنوبی جم در خصوص اخراج میربزرگی در دقیقه 90 بازی عنوان کرد: معتقد هستم بازیکنی که کارت قرمز می گیرد باید کارش ارزشمند باشد و در مورد میر بزرگی باید بگویم که وی در دقایق پایانی هوشمندانه خطا کرد و کار درستی انجام داد.
تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در چارچوب رقابت های هفته هفتم لیگ برتر، برابر پارس جنوبی جم با تک گل رضا خالقی فر در دقیقه 3 به پیروزی رسید تا با کسب هفت امتیاز به رده دهم جدول لیگ برتر فوتبال صعود کند.
9853/3071

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ برتر تبريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۱۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کره شمالی: اقدامات بیشتری برای حفظ قدرت نظامی خود انجام می‌دهیم

به گزارش قدس آنلاین، خبرگزاری مرکزی کره بامداد پنجشنبه به نقل از یک مقام ارشد وزارت خارجه کره شمالی که نامش را منتشر نکرد، نوشت: تحریم‌های ظالمانه آمریکا نیرویی برای افزایش تدریجی توان ملی ما بوده است.

وی تاکید کرد: کره شمالی در برابر تهدیدهای خصمانه و فشارهای تحریمی آمریکا از حق حاکمیت و منافع امنیتی خود دفاع می‌کند و اقدامات قوی‌تری به منظور تقویت توان فنی و نظامی خود اتخاذ خواهد کرد.

این مقام اظهار کرد: ما به تحریم‌های آمریکا عادت کرده‌ایم و توان و قدرت بالایی برای ایستادن در مقابل هر گونه تحریم شدیدی داریم.

در همین حال، «کیم یو جونگ» خواهر رهبر کره‌شمالی چهارشنبه با خطرناک خواندن رزمایش‌های کره جنوبی و آمریکا در منطقه گفت: کشورش به برنامه‌های خود برای تبدیل شدن به توانمندترین قدرت نظامی با هدف حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه‌ای خود ادامه خواهد داد.

وی تاکید کرد: رزمایش‌های نظامی ارتش آمریکا در منطقه در سال جاری میلادی که با مانورهای شلیک مستقیم با «گانگسترهای نظامی دست‌نشانده کره جنوبی» آغاز شده است، محیط امنیتی منطقه را به یک آشفتگی خطرناک می‌کشاند.

وی گفت: ما به ساختن توانمندترین قدرت نظامی برای حفاظت از حاکمیت، امنیت و صلح منطقه‌ای خود ادامه خواهیم داد.

ارتش آمریکا و کره جنوبی طی ماه‌های اخیر، مجموعه‌ای از رزمایش‌ها را با مقیاس و شدت بیشتری انجام داده و هدف خود را ارتقای آمادگی نظامی در برابر «تهدیدات نظامی کره شمالی» عنوان کرده اند.

به گفته ارتش کره جنوبی، حدود ۱۰۰ هواپیمای نظامی در ماه جاری مانورهای هوایی دو هفته ای را انجام دادند.

کره شمالی می‌گوید تمرینات نظامی آمریکا آماده‌سازی برای جنگ هسته‌ای علیه این کشور است. اما واشنگتن و سئول ادعا می‌کنند این رزمایش‌ها ماهیت دفاعی دارند و به طور منظم برای حفظ آمادگی انجام می‌شوند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • تأکید کره شمالی بر حفظ قدرت نظامی خود
  • کره شمالی: اقدامات بیشتری برای حفظ قدرت نظامی خود انجام می‌دهیم
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • مالیات عایدی بر سرمایه در بازار خودرو چه اثری دارد؟
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک