Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@22:05:30 GMT

نفت - پیکان؛ جنجالی، پرخطر و نیمه کاره ! (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۱۳۷۱

بازی صنعت نفت برابر پیکان در حالیکه با یک به نفع میهمان در جریان بود به دلیل سنگ پرانی و ورود برخی تماشاگران به زمین نیمه کاره مانده است.

به گزارش" ورزش سه" در آخرین دقایق بازی صنعت نفت آبادان برابر پیکان و در حالی که موعود بنیادی فر خطای اوت مهدی قریشی مدافع صنعت نفت را گرفت اعتراضات هواداران آبادانی به اوج رسید و حتی برخی از تماشاگران به داخل زمین آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته اعتراض های هواداران نفتی از دقیقه 84 و صحنه ای که خطای هند مشکوک در محوطه جریمه پیکان را داور پنالتی اعلام نکرد آغاز شد و جو ورزشگاه آبادان کاملا متشنج شد.

 

در این صحنه سنگ پرانی های هواداران از روی سکوها آغاز شد و وقتی که در دقیقه 87 داور خطای اوت قریشی را گرفت تعدادی از هواداران نفتی از روی فنس ها خودشان را به داخل زمین رساندند که ماموران یکی از این تماشاگران را دستگیر کردند. از این لحظه سنگ پرانی ها شدت گرفت و حتی برات علی مولوی کمک داوردوم این بازی از ناحیه گونه به شدت آسیب دید.

 

این آسیب دیدگی و فضای متشنج ورزشگاه باعث شد تا داور مسابقه بازی را متوقف کرده و به رختکن برود. بازیکنان دوتیم نیز به رختکن رفتند و به نظر این بازی نیمه کاره به پایان رسیده باشد هرچند هنوز نتیجه نهایی این بازی به طور رسمی اعلام نشده است.

 

صنعت نفت آبادان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۱۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعلام از سازمان لیگ: گلر خارجی محروم نیست

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر فولاد خوزستان عصر روز دوشنبه از تراکتور تبریز پذیرایی خواهد کرد. این مسابقه در شرایطی برگزار می‌شود که پیش از آن بحث‌هایی درباره محرومیت کریستوفر کنت گلر اتریشی فولادی‌ها به وجود آمده است.

در بازی گذشته فولاد و آلومینیوم در یک صحنه داور وسط خطای نگه داشتن بیش از حد توپ (6 ثانیه) را از کنت گرفت و خطای دور ضربه به سود تیم اراکی اعلام کرد. بعد از این صحنه تصور می‌شد یاسر همرنگ به کریستوفر کنت گلر فولادی‌ها کارت زرد نشان داده اما این اتفاق رخ نداده است.

باشگاه فولاد از تیم داوری بازی گذشته خود و سازمان لیگ استعلام گرفتند و متوجه شدند که به نام کنت کارت زردی در بازی قبل ثبت نشده است. اتفاقی که اگر رخ می‌داد منجر به 4 اخطاره شدن و محرومیت دروازه‌بان اتریشی می‌شد.

بر این اساس کنت مشکلی برای همراهی فولاد در مسابقه حساس فردا (دوشنبه) با تراکتور تبریز ندارد و با صلاح‌دید کادرفنی به میدان خواهد رفت.

دیدار فولاد و تراکتور ساعت 19:30 روز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • جدال جنجالی مدافعان تاتنهام در زمین!
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • استعلام از سازمان لیگ: گلر خارجی محروم نیست
  • خوشحالی اشتباهی در لیگ هلند | هواداران به زمین ریختند اما ...| ویدئو
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • تصویر جالب از عکس یادگاری بعد از ۱۰ سال
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود
  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)