Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@22:56:00 GMT

مورینیو همیشه منبع الهام من بوده است

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۱۴۶۶

مورینیو همیشه منبع الهام من بوده است

نونو اسپیریتو سانتو، سرمربی وولورهمپتون ، ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد را الهام بخش دانست و اینکه مورینیو از او تعریف کرده را افتخار خود دانست.

به گزارش "ورزش سه"، در زمان بازیگری نونو در پورتو در سال 2002، وقتی او درون دروازه این تیم می‌ایستاد، مورینیو سرمربی اش بود و این دو در سال 2004، موفق ه کسب سه گانه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال تحت عنوان مربیان وولورهمپتون و منچستریوناتید مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. مورینیو در کنفرانس خبری به تمجید از نونو پرداخت و حال سرمربی گرگ‌ها، پاسخ این تمجیدات را داد.

 

 

 

 

او گفت:" ژوزه مورینیو دو سال مربی من بود و با او چیزهایی کسب کردم که همیشه در خاطرم خواهد ماند. اینکه او راجع به من حرف زده برایم افتخار است ولی موضوع برای من، تقابل وولورهمپتون و منچستریونایتد است. برای تمام بازیکنان حاضر در ترکیب تیم پورتو، او یک منبع الهام بزرگ بود. برای همیشه در خاطرم خواهد ماند. ولی مسائل باعث تغییر شرایط شما می‌شوند. او همیشه الهام بخش من است."

 

وولورهمپتون در 38 سال اخیر موفق به کسب پیروزی مقابل یونایتد نشده است. حال نونو برای این بازی اعلام آمادگی کرد. او ادامه داد:" مثل همه بازی ها برای این بازی اماده می‌شویم. ما منچستریونایتد را می‌شناسم و می‌دانیم که با چه تیمی روبرو خواهیم شد. می‌دانیم که چقدر سخت است ولی می‌خواهیم با آنها رقابت کنیم و تفکراتمان را به زمین منتقل کنیم."

 

منچستر یونایتد ولورهامپتون ژوزه مورینیو (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد ولورهامپتون ژوزه مورینیو سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۱۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک گل خیلی بد و خیلی زیبا خوردیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان گفت: خیلی خوب و منطقی بازی می کردیم ولی یک گل خیلی بد و خیلی زیبا خوردیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محرم نویدکیا _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در نشست خبری بعد از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان، اظهار کرد: بازی خوب اما با فشاری برای ما بود؛ خیلی خوب و منطقی بازی می‌کردیم ولی یک گل خیلی بد و خیلی زیبا خوردیم.

وی افزود: سعی کردیم تا جایی که می‌شود به خاطر فوق‌العاده متراکم بازی کردن صنعت نفت، از کناره‌ها خوب استفاده کنیم و تا کناره‌ها خیلی خوب توپ‌ها را می‌رساندیم و سعی می‌کردیم گردش توپ‌مان خوب باشد ولی در ارسال‌ها و موقعیت‌سازی آنطور که باید نبودیم.

سرمربی مس رفسنجان بازی را در مجموع خوب توصیف و تصریح کرد: صنعت نفت فضاها را بیش از حد از ما گرفته بود و در ضد حملات تا جایی که می‌توانستیم سعی کردیم موقعیت خاص ندهیم.

وی ادامه داد: در شرایط سخت باید این تجربه‌ها را داشته باشیم و همیشه این نیست که شرایط خوب است؛ باید حساب شده به این بازی نگاه کنیم، فکر کنیم و ببینیم کجاها چه مشکلاتی داشتیم.

نویدکیا با تبریک به تیم صنعت نفت و آرزوی موفقیت برای آن‌ها، خاطرنشان کرد: کمبود بازیکنان دست ما را بسته بود تا بخواهیم تغییرات خاصی انجام دهیم.

کد خبر 751286

دیگر خبرها

  • «نه» منچستر به مورینیو/ آقای خاص سرمربی تیم دسته دومی عربستان می‌شود؟
  • اشلی یانگ: سبک مورینیو با فلسفه منچستریونایتد همخوانی نداشت
  • ژوزه مورینیو می‌خواهد دوباره سرمربی منچستریونایتد شود
  • «خارشتر» در تماشاخانه ایران‌شهر به صحنه می‌رود
  • یک گل خیلی بد و خیلی زیبا خوردیم
  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • تام کروز از خلبانان ایرانی الهام گرفت
  • الاتحاد به دنبال شکار مربی بزرگ اروپایی! کلوپ، توخل، مورینیو و 6 غول دیگر در لیست
  • چشم طبیعت، نمایشگاهی با الهام از زیبایی‌های طبیعت
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 5-1 وولورهمپتون (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)