Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام رضا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری مراسم‌های عزاداری در تمامی امامزادگان استان در ایام محرم و صفر اظهار داشت: با توجه به اینکه بسیاری از مردم ایام تاسوعا و عاشورا به شهر و روستای زادگاه خود برمی‌گردند و بسیار از امامزادگان استان نیز محل توقف موقت مسافران هستند بر این اساس طرح بصیرت عاشورایی در روزهای نهم و دهم ماه محرم در ۶۰ امامزاده استان اصفهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این روزها همانند دیگر روزهای سال  خیمه‌های معرفت در جوار امامزادگان پاسخگوی سوالات شرعی و دینی زائران بود و استقبال خوبی را از این طرح شاهد بودیم.

اجرای طرح«بصیرت» در امامزادگان استان اصفهان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تاکید کرد: در ایام ماه محرم طرح«بصیرت» به شکل یکپارچه در امامزاده‌های استان اجرایی و روحانیون از اهمیت فرائض دینی مانند نماز، و امر به معرف و نهی از منکر سخن گفته و به  سوالات توجوانان، جوانان و مردم با توجه به تبلیغات بیگانگان و شبهات فضای مجازی در ارتباط با امام حسین (ع) پاسخ می‌دهند.

وی ادامه داد: مطابق سال‌های گذشته در روز شنبه مطابق با یازدهم محرم همایش رهروان زینبی در تمامی شهرستان‌های استان و همچنین آستان مقدس زینب بنت موسی بن جعفر (ع) برگزار می‌شود.

کد خبر 4407509

منبع: مهر

کلیدواژه: امام حسین ع امامزاده ها رضا صادقی زینبیه سازمان اوقاف و امور خیریه عاشورا ماه محرم ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر عاشورا مشهد مراسم عزاداری شهرکرد گرگان سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا خطبه های نماز جمعه خرم آباد شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۲۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، رویداد فرهنگی هنری باغ راه گفتگو «مسیری برای تفکر و تامل در موضوع عفاف و حجاب» توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مجموعه دختران چادری از روز جمعه ۲۱ اردیبهشت تا روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

این رویداد فرهنگی هنری با برپایی میزهای تخصصی مشاوره و گفتگو، نمایشگاه آثار هنری، ایستگاه تفکر، ایستگاه حس خوب، ایستگاه کودک، ایستگاه بازی و سرگرمی برای دختران به دنبال ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، فراهم ساختن بستر مناسب جهت تعامل و هم افزایی میان جوانان و نوجوانان، به کارگیری و اشاعه نمادها، نشان‌ها و مؤلفه‌های هویت اسلامی، ایرانی در پوشش و سبک زندگی است.

رویداد مذکور از روز جمعه ۲۱ اردیبهشت تا روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۰ و در روز دختر از ساعت ۹ تا ۲۰ در پل پیروزی واقع در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و باغ کتاب برگزار می شود.

کد خبر 6100474 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • همایش‌ها در استان بوشهر روستامحور برگزار می‌شوند
  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می شود
  • هرکسی عاشق ایران است، هرچه در توان دارد، برای جوانی جمعیت پای کار بیاورد /به دنبال این هستند که ما را زمین بزنند
  • آغاز فروش بلیت قطار‌های فوق العاده مشهد مقدس در ایام دهه کرامت
  • اجرای ۵۰۰ عنوان برنامه در ایام دهه کرامت در استان فارس
  • تدارک ۱۲۰ هزار عنوان برنامه با مشارکت مردم در سراسر کشور
  • پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا (ع) برگزار می‌شود
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • پویش نقالی شاهنامه در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود