Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@23:26:08 GMT

برگزاری نشست «دفاع همچنان باقی است» در قزوین

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۲۹۸۶

برگزاری نشست «دفاع همچنان باقی است» در قزوین

نخستین نشست از سلسله نشست های «دفاع همچنان باقی است» در قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین، نخستین نشست از سلسله نشست های «دفاع همچنان باقی است» با موضوع جنگ رسانه ای و با حضور مرتضی غرقی خبرنگار پیشکسوت صدا و سیمای کشور در قزوین برگزار می شود.

 

این نشست به همت سازمان بسیج رسانه و سازمان سراج یکشنبه اول مهر ماه ساعت 16 در سالن شهید حسن پور سپاه واقع در چهارراه بنیاد شهید قزوین برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: محرم ماه محرم تاسوعای حسینی عاشورا امام حسین ع عاشورای حسینی خامنه ای آیت الله خامنه ای تاسوعا شیراز بسیج رسانه جنگ نرم دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۲۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مصطفی جعفری با اشاره به برگزاری مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین، اظهار کرد: این مراسم در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره «سیدمرتضی نصری»، «لیلا امیری»، «مرتضی حداد» و «علی رضایی‌پور» برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این فعالین رسانه بین سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۱ دار فانی را وداع گفته‌اند، گفت: در این مراسم ضمن خاطره‌گویی اصحاب رسانه و سخنرانی «رئوف پیشدار»، رئیس هیأت خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در ۱۵ کشور جهان و اولین رئیس صدا و سیمای استان قزوین، از خانواده‌های این چهار فعال رسانه هم تجلیل می‌شود.

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین بیان کرد: این مراسم در راستای بزرگداشت جایگاه خبرنگاران به‌عنوان عضو تأثیرگذار جامعه برگزار خواهد شد؛ ضمن اینکه برای بزرگداشت مقام خبرنگار، برنامه‌های متعددی در نظر گرفته شده که در طول سال در مناسبت‌های مختلف اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: اصحاب رسانه از اقشاری هستند که علی‌رغم سختی کار معمولاَ دیده نمی‌شوند و جایگاه آن‌ها آنطور که باید در بین مردم جامعه و مسئولین شناخته شده نیست، در همین راستا تبیین نقش و رسالت خبرنگاران دارای اهمیت است و باید به آن توجه شود.

جعفری در پایان یادآور شد: مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات مولانا در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد، واقع در میدان میرعماد برگزار می‌شود و از تمام اصحاب رسانه و مدیران رسانه‌ها برای حضور در این مراسم دعوت به عمل می‌آید.

کد خبر 6097845

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین برگزار می‌شود
  • تهران آماده برگزاری نخستین انتخابات تمام الکترونیک
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه حجاب هنوز کار دارد؛ ایرادات همچنان باقی است /کنایه به روحانی: وقتی تایید می شوید، سطح درک شورا بالاست؟ /تایید تشکیل سازمان «سپند»
  • راه‌ و شهرسازی لرستان در اجرای طرح‌های جامع بازنگری کند
  • جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان