Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@22:01:37 GMT

ساعت پخش برنامه های شبکه نهال تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۵۸۱۷

ساعت پخش برنامه های شبکه نهال تغییر کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، با آغاز سال تحصیلی جدید و توجه به میزان خواب مورد نیاز کودکان ۶ تا ۱۲ سال، شبکه‌ نهال ساعات پایان پخش روزانه خود را تغییر داد.

پخش روزانه برنامه‌های شبکه نهال ویژه کودکان ۶ تا ۱۲ سال از ساعت ۱۴ آغاز و در ساعت ۲۱:۳۰ پایان خواهد یافت.

همچنین در این تغییرات چهار برنامه جدید تولیدی با عنوان «دلاوران»، «ورجه وورجه»، «خوشمزه» و «مل‌مل» آمادۀ پخش خواهند شد و چهار برنامه جدید خارجی «داستان‌های آن شرلی»، «موش خبرنگار»، «ماشیناسور» و «توکیو ۸ ریشتر» در مهرماه روی آنتن شبکه نهال خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4408558 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی شبکه نهال کودکان تئاتر ایران ماه محرم فیلم سینمایی موسیقی ایرانی سریال ایرانی فیلم کوتاه سینمای مستند دوبله اسکار دوبلور برنامه تلویزیونی اسکار خارجی زبان فرهنگستان هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۵۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان،محمد علی مجذوبی افزود: این آمار شامل ۱۲۱ هزار و ۱۱۸ دُز واکسن خوراکی و ۴۰ هزار و ۷۰۰ دُز واکسن تزریقی می‌شود.

او گفت: واکسن فلج اطفال تکمیلی همزمان با دیگر نقاط کشور برای گروه‌های هدف دارندگان کودک زیر پنج سال شامل فرزندانی که احتمال می‌رود همراه مادران خود در زندان باشند، اتباع خارجی و کارگران فصلی سیار و کودکان ساکن در مراکز تجمعی همزمان با آغاز هفته سلامت شروع شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان افزود: نوبت اول واکسیناسیون از دوم تا چهارم اردیبهشت ماه به گروه‌های هدف خورانده شد و مرحله بعدی یا همان نوبت دوم یکماه دیگر آغاز می‌شود.

مجذوبی با بیان اینکه تیم‌های سیار در شهرستان‌های همدان، نهاوند، ملایر و رزن حضور دارند، گفت: برخی افراد غیر بومی در مزارع کشاورزی همدان به صورت فصلی فعالیت دارند بنابراین با شناسایی و مراجعه به این مراکز نسبت به واکسینه کردن کودکان زیر پنج سال در برابر فلج اطفال اقدام می‌شود.

دیگر خبرها

  • کلید اصلی کاهش وزن مشخص شد!
  • طرح قرآنی «حیات طیبه» برگزار می‌شود
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس
  • آغاز یک صبح با نشاط همراه با برنامه «صبح صبا»
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • سومین «ماه دوم» به لاله رسید/ اختصاص فروش به کودکان غزه
  • کلید کاهش وزن ؛ فقط کافی است این یک کار را انجام دهید
  • کلید کاهش وزن؛ فقط کافی است کالری دریافتی را کم کنید