Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا فولادگر در گفتگوی با اقتصادخودرو گفت: مسائل مختلفی در صنعت خودروسازی کشور از جمله کیفیت، قیمت وجود دارد که بایستی مورد بررسی قرار گیرد و لذا گروه تحقیق و تفحص بعد از انتخاب اعضا کار خود را شروع خواهد کرد

عضو کمیسیون صنایع و معادن با انتقاد از تفاوت قیمت خودرو در کارخانه و بازار، تصریح کرد: فاصله بسیار شدیدی بین قیمت کارخانه و بازار خودرو به وجود آمده که کاذب است و عملا هم خیلی معامله صورت نمی‌گیرد اما با وجود این باید قیمت‌گذاری واقعی خودرو‌ عملیاتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فولادگر در خصوص انتخاب جدید اعضای هیئت مدیره ایران خودرو نیز گفت: متاسفانه ۴ عضو از ۵ عضو هیئت مدیره ایران خودرو دولتی هستند

وی ادامه داد: ما موافق حاکمیت دولت بر دو خودروساز بزرگ نیستیم و لذا هرچه سریعتر باید خصوصی سازی واقعی در صنعت خودروسازی کشور صورت گیرد

فولادگر تصریح کرد: راه برون رفت از مشکلات کنونی بازار خودرو، خصوصی کردن واقعی خودروسازی است که این موضوع باید در اولویت برنامه ها قرار گیرد

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۶۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت

سایپا اعلام کرد مشتریان ساینا S دوگانه سوز که زمان تحویل خودروشان در قرارداد گروه خودروسازی سایپا بهمن ماه ۱۴۰۲ بود، همین خودرو را مطابق قرارداد تحویل خواهند گرفت. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سایپا، مشتریان ساینا S دوگانه سوز که زمان تحویل خودروشان در قرارداد گروه خودروسازی سایپا بهمن ماه 1402 بود، همین خودرو، مطابق قرارداد و مهلت زمانی 15 روزه برای تکمیل وجه با قیمت 287 میلیون و 486 هزار تومان به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

دعوتنامه خودروی ساینا.اس دوگانه سوز که تحویل آنها بهمن و اسفندماه سال گذشته بود، تعیین تکلیف و این فرصت فراهم شد که مشتریان در صورت دلخواه، کوییک.اس با استاندارد 85گانه و یا ساینا.اس با استاندارد 85گانه را تحویل بگیرند.  

به منظور تعیین تکلیف تعهدات خودروی ساینا.اس دوگانه سوز با موعد تحویل بهمن و اسفندماه سال 1402،‌ دعوتنامه خودروهای کوییک.اس با استاندارد 85گانه و ساینا.اس با استاندارد 85گانه به صورت کاملا اختیاری ارسال شده و دعوتنامه خودرو ثبت نامی بر اساس قراداد مشتری ارسال می‌شود.

همچنین این فرصت فراهم شده است که ثبت‌نام کنندگان ساینا.اس دوگانه سوز که زمان تحویل خودروشان بهمن و اسفندماه 1402 است بر اساس پیشنهاد گروه خودروسازی سایپا،‌ خودروهای کوییک.اس با استاندارد 85گانه و یا ساینا.اس با استاندارد 85گانه را تحویل بگیرند. بدین جهت مشتریان برای آنکه بخواهند طبق این دعوتنامه اقدام کنند،‌ یک هفته مهلت برای تکمیل وجه دارند و زمان فاکتور خودرو،‌ حداکثر یک هفته پس از واریز وجه است.

در این دعوتنامه قیمت کوییک.اس با استاندارد 85گانه 298 میلیون و 884 هزار تومان و قیمت ساینا.اس با استاندارد 85گانه حدود حدود 340 میلیون و 196 هزار تومان است.
لازم به ذکر است در صورتی که پذیرش مشتری مشمول سهم تورمی شود،‌ مبلغ سهم تورمی از قیمت خودرو کسر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر صمت: یک جهش اساسی امسال در کیفیت خودرو اتفاق می‌افتد
  • قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول
  • متقاضیان لاستیک دولتی بخوانند؛ چگونه لاستیک بخریم؟
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ تداوم کاهش قیمت خودرو در بازار
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت
  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو