Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی پارساپور در گفتگو با خبرنگار مهر درباره به تعویق افتادن افتتاح پارک دوبرار بجنورد که قرار بود تا پایان شهریور ماه جاری انجام شود، اظهار کرد: در حال حاضر آسفالت، زیرسازی و سایر طرح های پارک ۹۴ هکتاری دوبرار بجنورد به اتمام رسیده اما به علت افزودن پارکینگ و محوطه جدید و چند آیتم دیگر در این محل، افتتاح آن با دو هفته تاخیر انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارساپور همچنین تقارن ماه محرم با روزهای پایانی شهریور ماه را از دیگر علت های عقب افتادن افتتاح پارک دوبرابر اعلام کرد و افزود: پیمان کار این پروژه در ایام محرم چند روزی انجام عملیات را متوقف کرد که این اقدام سبب کاهش سرعت کار شد.

وی در ادامه به ساخت آبشار در پارک دوبرار اشاره و تصریح کرد: ساخت آبشار پارک دوبرار با سنگ های بزرگی انجام می شود که حجم عملیات زیاد است.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری بجنورد همچنین درباره استخر بانون در محل پارک بش قارداش بجنورد، گفت: هم اکنون فضای سبز استخر اماده است اما به سبب افزودن لایه های حفاظتی تا دو هفته آینده به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۳ تیرماه امسال در آیینی پارک دوبرار مرکز استان خراسان شمالی برای چندمین بار کلنگ زنی شد که طبق گفته روح الله براتیان شهردار بجنورد قرار  بود این پارک تا پایان شهریور ماه جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.

طبق گفته براتیان بودجه ساخت پارک دوبرار از محل اعتبارات ملی به میزان پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اختصاص یافته و ۱۰۰ درصد جذب شده بود و اگر تا پایان شهریور ماه امسال عملیات ساخت پارک دوبرار به اتمام نرسد، اعتبار تخصیص یافته برگشت زده می شود.

کد خبر 4408583 الهام یزدان پناه

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری بجنورد ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر عاشورا مشهد مراسم عزاداری شهرکرد گرگان هفته دفاع مقدس سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا خطبه های نماز جمعه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۶۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مجتبی جانی افزود: آموزش مستقیم رفتار ترافیکی کودکان در محیط خیابان ممکن است خطراتی داشته باشد، احداث و استفاده از فضای پارک آموزش یکی از روش‌های امن آموزش برای کودکان است؛ لذا با توجه به اهمیت موضوع آموزش در راستای ارتقای ایمنی فرهنگ عبور و مرور و ترافیک کودکان، احداث پارک آموزش ترافیک ویژه کودکان در محوطه فرهنگسرای هادی آباد در حال اجرا است.   وی اضافه کرد: این پارک در فضایی به مساحت ۵۰۰ متر و برخورداری از المان‌های شهری کوچک مقیاس برای کودکان ساخته می‌شود.    مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: طراحی هندسی پروژه فوق انجام و فضا‌های مورد استفاده جانمایی شده است و پارک ترافیک مذکور دارای علائم راهنمایی و رانندگی، مسیر‌های دوچرخه و پیاده روی، مسیر‌های ماشین رو، ماشین‌های برقی و دوچرخه جهت استفاده کودکان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس
  • تعویق تخلیه دانشجویان حامی غزه از دانشگاه کلمبیا | بازداشت۳۳دانشجو
  • تعویق تخلیه دانشجویان حامی غزه از دانشگاه کلمبیا/ بازداشت۳۳دانشجو
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر پایان یافت
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود