Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی، رویداد استارت‌آپی «اپلیکیشن‌های دریایی» را با هدف توسعه زیست‌بوم نوآوری و استارت‌آپی کشور، آبان ماه ۹۷ برگزار می‌کند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به منظور جذب سرمایه برای شرکت‌های نوپا، استارت‌آپ‌ها و ایده‌ها و با هدف توسعه زیست بوم نوآوری و استارت‌آپی کشور، رویداد استارت‌آپی در حوزه اپلیکیشن‌های دریایی در حاشیه چهارمین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسماعیل قادر‌ی‌فر رییس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اعلام این خبر گفت: این رویداد در آبان ماه سال جاری همزمان با چهارمین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت در محل باغ موزه دفاع مقدس با حضور سرمایه ‏گذاران و شرکت‌های نوپا، استارت‌‎آپ‌ها و ایده پردازان این حوزه برگزار خواهد شد.

وی درخصوص اهداف این رویداد گفت: هدف اصلی این رویداد، مواجهه و مذاکره مستقیم و رو در روی صاحبین ایده و استارت‌آپ‌ها با سرمایه‌گذاران است که در ۲ بخش عمومی (شامل ارائه استارت‌آپ‌ها و ایده‌ها) و اختصاصی (جلسات مذاکره سرمایه گذاران و استارت‌آپ‌ها) برگزار می‌شود و استارت‌آپ‌ها می‌توانند طی آن به جمع زیادی از سرمایه گذاران دسترسی داشته باشند.

قادری‌فر اظهار داشت: سرمایه‌گذاران نیز پس از برگزاری جلسات خصوصی، بررسی استارت‌آپ‌ها و میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، حجم بازار، میزان فروش و ... به ارزیابی آن‌ها پرداخته و برای سرمایه گذاری در آن‌ها اعلام نظر خواهند کرد.

وی در خصوص اهمیت برگزاری این رویداد‌ها افزود: یکی از خلأ‌های زیست بوم نوآوری و استارت‌آپی کشور، نبود فرصت‌ها و بستر‌های جذب سرمایه است که رویداد‌های استارت‌آپ اپلیکیشن‌های دریایی تلاش دارد این زمینه را برای شرکت‌های نوپا و استارت‌آپ‌ها برای سرمایه پذیری از یک طرف و برای سرمایه گذاران برای بررسی شرکت‌های آماده و دارای ظرفیت سرمایه گذاری از سوی دیگر فراهم کند.  
گفتنی است، مهلت استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های نوپا برای ثبت نام در این رویداد تا ۱۹ مهرماه خواهد بود از این رو متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به سایت www.irandarya.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌های ۷۶۲۵۱۲۲۴، ۷۶۲۵۱۲۳۱ و ۵ – ۶۶۰۲۸۹۶۳ تماس گیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: معاونت علمی و فناوری توسعه زیست بوم نوآوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۷۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد

نوید رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از آغاز رویداد شروع در کردستان خبر داد و اظهار کرد: این رویداد یک روزه و در راستای اهداف مربوط به توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری برگزار می‌شود.

وی افزود: در این رویداد نیازهای فناورانه از طریق شرکت‌ها به صورت مساله محور مطرح می‌شود و دانشجویان و یا هر یک از اعضای هیأت علمی ایده‌ای در این حوزه داشته باشند، به شرکت معرفی خواهد شد.

مدیر توسعه کارآفرینی، مراکز رشد و نوآوری دانشگاه کردستان ادامه داد: شرکت مورد نظر با صاحب ایده وارد مذاکره خواهد شد و در صورتی که ایده مطرح شده قابلیت تأمین نیاز شرکت را داشته باشد، از طریق تسهیلات و یا کمک بلاعوض، صاحب ایده را حمایت خواهد کرد.

رضایی با اشاره به اینکه این رویداد در دانشگاه‌های مختلف برگزار شده، عنوان کرد: این رویداد برای نخستین بار در دانشگاه کردستان و با حضور دانشجویان و اعضای هیأت علمی علاقمند و صاحب ایده برگزار می‌شود.

وی مزایای شرکت در این جشنواره را آشنایی با فضای کار اشتراکی، فضای کارگاهی، خدمات مالی، ایجاد شبکه ارتباطی، آموزش و توانمندسازی دانست و خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این رویداد ایجاد زمینه و شرایط مناسب برای آشنایی دانشجویان با مسائل فناورانه در قالب انجام پروژه‌های علمی، حمایت از سرمایه‌های انسانی و استعدادهای علمی کشور و تبدیل خلاقیت و دستاوردهای علمی به محصولات قابل ارائه به بازار است.

کد خبر 6098366

دیگر خبرها

  • رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • رویداد استارت آپی در گنبدکاووس با رنگ و بویی انتخاباتی
  • اکوسیستم فناوری کشور زیر سقف «اینوتکس ۲۰۲۴»
  • پیش‌بینی حضور بیش از ۱۰۰۰۰۰ بازدیدکننده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کرمان
  • کرمان میزبان همایش سرمایه‌گذاری آیدکس ۲۰۲۴
  • برگزاری همایش سرمایه‌گذاری «کرمان آیدکس ۲۰۲۴»
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور