Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی، رویداد استارت‌آپی «اپلیکیشن‌های دریایی» را با هدف توسعه زیست‌بوم نوآوری و استارت‌آپی کشور، آبان ماه ۹۷ برگزار می‌کند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به منظور جذب سرمایه برای شرکت‌های نوپا، استارت‌آپ‌ها و ایده‌ها و با هدف توسعه زیست بوم نوآوری و استارت‌آپی کشور، رویداد استارت‌آپی در حوزه اپلیکیشن‌های دریایی در حاشیه چهارمین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسماعیل قادر‌ی‌فر رییس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اعلام این خبر گفت: این رویداد در آبان ماه سال جاری همزمان با چهارمین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت در محل باغ موزه دفاع مقدس با حضور سرمایه ‏گذاران و شرکت‌های نوپا، استارت‌‎آپ‌ها و ایده پردازان این حوزه برگزار خواهد شد.

وی درخصوص اهداف این رویداد گفت: هدف اصلی این رویداد، مواجهه و مذاکره مستقیم و رو در روی صاحبین ایده و استارت‌آپ‌ها با سرمایه‌گذاران است که در ۲ بخش عمومی (شامل ارائه استارت‌آپ‌ها و ایده‌ها) و اختصاصی (جلسات مذاکره سرمایه گذاران و استارت‌آپ‌ها) برگزار می‌شود و استارت‌آپ‌ها می‌توانند طی آن به جمع زیادی از سرمایه گذاران دسترسی داشته باشند.

قادری‌فر اظهار داشت: سرمایه‌گذاران نیز پس از برگزاری جلسات خصوصی، بررسی استارت‌آپ‌ها و میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، حجم بازار، میزان فروش و ... به ارزیابی آن‌ها پرداخته و برای سرمایه گذاری در آن‌ها اعلام نظر خواهند کرد.

وی در خصوص اهمیت برگزاری این رویداد‌ها افزود: یکی از خلأ‌های زیست بوم نوآوری و استارت‌آپی کشور، نبود فرصت‌ها و بستر‌های جذب سرمایه است که رویداد‌های استارت‌آپ اپلیکیشن‌های دریایی تلاش دارد این زمینه را برای شرکت‌های نوپا و استارت‌آپ‌ها برای سرمایه پذیری از یک طرف و برای سرمایه گذاران برای بررسی شرکت‌های آماده و دارای ظرفیت سرمایه گذاری از سوی دیگر فراهم کند.  
گفتنی است، مهلت استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های نوپا برای ثبت نام در این رویداد تا ۱۹ مهرماه خواهد بود از این رو متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به سایت www.irandarya.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌های ۷۶۲۵۱۲۲۴، ۷۶۲۵۱۲۳۱ و ۵ – ۶۶۰۲۸۹۶۳ تماس گیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: معاونت علمی و فناوری توسعه زیست بوم نوآوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۷۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: همایش بزرگ «پهلوان ایرانی» از برنامه‌های شاخصی است که به مناسبت هفته فرهنگ پهلوانی و هفته فرهنگی اصفهان، روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۷ در میدان امام (ره) برگزار می‌شود.
علیرضا خاکسار افزود: این همایش در راستای توسعه ورزش زورخانه‌ای به عنوان آئین کهن ملی و مذهبی ایران برگزار می‌شود.
وی، هدف از توسعه ورزش پهلوانی را آشنایی عموم مردم با این رشته ورزشی دانست و افزود: در همین راستا در ایام سال، همایش‌های شهری در بوستان‌ها و اماکن عمومی شهر برگزار می‌شود تا بستر معرفی این ورزش کهن به عموم مردم فراهم شود.
معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، هدف از برگزاری عمومی رویداد‌های ورزش پهلوانی را نهادینه کردن این رشته در فرهنگ عامه برشمرد وگفت: مهمترین رویداد‌هایی که برای توسعه ورزش پهلوانی در نظر داریم در هفته فرهنگ پهلوانی برگزار می‌شود که امسال با هفته فرهنگی اصفهان مصادف شده است.
وی با بیان اینکه رویداد «پیران گود» با محوریت تجلیل از پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای روز ۵ اردیبهشت‌ماه در زورخانه دخانیات برگزار شد، گفت: رویداد دیگر این هفته، تجلیل از قهرمانان و نام آوران کشتی استان اصفهان در سال ۱۴٠۲ است که با حضور مسئولان این رشته روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در تالار شهروند برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت در یزد برگزار می‌شود
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • اینجا از هر ۱۰ سرمایه، ۹ تا بر باد می‌رود
  • اختتامیه نخستین رویداد چادرو ۱۲ اردیبهشت برگزار می شود
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار
  • رویداد بین‌المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور برگزار می‌شود
  • راهیابی ۱۰ ایده و طرح صنایع پایین‌دستی مس سرچشمه به مرحله سرمایه‌گذاری