Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@22:05:15 GMT

شعرخوانی «رندان تشنه لب» در رثای عاشورا

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۷۵۰۰

شعرخوانی «رندان تشنه لب» در رثای عاشورا

شب شعر عاشورایی «رندان تشنه لب» با حضور جمعی از شاعران برجسته طنزپرداز و آیینی یکشنبه 8 مهر ماه از ساعت 18 در سالن سوره حوزه هنری برگزار می شود.

به گزارش مشرق، همزمان با عزاداری های ماه محرم، شب شعر عاشورایی «رندان تشنه لب» روز یکشنبه 8 مهر ماه در سالن سوره حوزه هنری برگزار می شود.

در این شب شعر که از ساعت 18 در جریان خواهد بود، جمعی از شاعران طنزپرداز و آیینی تازه ترین یا شناخته شده ترین سروده هایشان را در مدح و وصف واقعه عاشورا، امام حسین(ع) و یارانشان می خوانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

اشعار ویژه روز عاشورا

«رندان تشنه لب» عنوان محفل شعری در حوزه هنری است که هر ساله در این ایام با حضور شاعران طنزپرداز و آیینی و با هدف پاسداشت ارزش های عاشورایی توسط موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر با همکاری دفتر طنز برگزار می شود. این محفل شعر در دیگر ایام سال با عنوان «در حلقه رندان» به طور ماهانه در جریان برگزاری است.
حضور در این شب شعر برای عموم علاقه مندان آزاد است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی هفته دفاع مقدس حمله تروریستی اهواز امام حسین حسینیه روزعاشورا شب شعر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۷۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ اولین دوره جایزه ملی داستان و بازآفرینی پاییز امسال در حوزه هنری اصفهان برگزار می‌شود و علاقمندان آثار خود را باید تا پایان تیر امسال به دبیرخانه این جایزه ارسال کنند.

جایزه ملی داستان و بازآفرینی در پنج بخش برگزار می‌شود این جشنواره در همه گروه‌های سنی با هر موضوعی می‌توانند در آن شرکت کنند.

بخش رقابتی در پنج قسمت رمان و داستان کوتاه، داستان کوتاه کوتاه، جستارنویسی و طرح داستان انجام می‌شود و بخش ترویجی این جشنواره نیز کارگاه‌های هنری و داستانی است که در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را دبیرخانه این جایزه به نشانی داستان و بازآفرینی / نقطه آی آر http://dastanvabazafarini.ir ارسال کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم| شعرخوانی شاعران شیرین‌زبان اصفهان در شب شعر کمال
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • یک قرن سنندج در قاب تصویر
  • برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • اجرای نمایش «سپیده» در حوزه هنری
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود