Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - ایرنا - قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: به دنبال حمله تروریستی نیروهای مسلح به رژه نیروهای مسلح در اهواز تمام بیمارستان های خصوصی و دولتی خوزستان به حالت آماده باش در آمده اند و تمام امکانات خود را بسیج کرده اند.

دکتر رمضان احدی شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمام بیمارستان های دولتی و خصوصی، اورژانس ها و جراحان برای امداد رسانی بسیج شده اند و خدمات رسانی را با قوت هر چه تمام تر انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بیشتر مصدومان به بیمارستان های ارتش، مهر، آیت الله کرمی، رازی و آپادان منتقل شده اند.
احدی از خانواده های حادثه دیدگان خواست تا از تجمع در مقابل اورژانس و بیمارستان ها خودداری کنند و ازدحام نکنند تا نیروهای بیمارستان اقدامات درمانی را با آرامش و به خوبی انجام دهند.
افراد ناشناسی روز شنبه در حین اجرای رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس اقدام به تیراندازی به سمت جایگاه مسوولان و مردم حاضر در صحنه کردند که تا این لحظه 10نفر شهید و بیش از 20 نفر زخمی شده اند.
3004/6064

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي حادثه تروريستي بيمارستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۷۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای از آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی در دریای مدیترانه و هر جای دیگری که در تیررس این نیروها باشد، خبر داده و اعلام کرد که زمان اجرای این مرحله از همان لحظه صدور این بیانیه خواهد بود.

در این بیانیه آمده است: نیروهای مسلح یمن تحولات نبرد در نوار غزه از جمله تداوم تجاوزات اسرائیل و آمریکا و آمادگی برای انجام عملیات تهاجمی نظامی با هدف قرار دادن منطقه رفح را دنبال می کند که در آن دشمن قصد دارد برگ برنده اسرا را بدون آتش بس دائمی از دست مقاومت خارج کند.

کد خبر 6095862

دیگر خبرها

  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • پرداخت خسارت به خسارت دیدگان ترکیدگی لوله آب در خیابان مهدی
  • اهواز هم ونیز شد + فیلم
  • آواربرداری پس از نقشه‌برداری از خانه‌های آتش‌گرفته / ضرورت تسریع خدمات‌رسانی
  • ادامه امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارندگی در خوزستان
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه اسرائیل
  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن
  • انهدام توپخانه‌های مرکز مهمات میدانی نیروهای مسلح اوکراین