Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع مطلع از توافق میان حزب کنگره یمن با انصارالله این کشور برای آزادی چهار تن از نزدیکان عبدالله صالح از جمله دو پسر وی خبر داد. این توافق با میانجی‌گری عمان به دست آمده است.

به گزارش ایسنا، یک منبع مطلع در حزب کنگره ملی یمن در گفت‌وگو با خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد که تلاش‌های مقامات عمان برای میانجی‌گری در مذاکرات رهبران حزب کنگره ملی یمن و جنبش انصارالله برای آزادی چهار تن از نزدیکان علی عبدالله صالح، رئیس جمهوری پیشین یمن و انتقال آنها به مسقط، نتیجه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالله صالح تا پیش از کشته شدن ریاست حزب کنگره ملی را بر عهده داشت.

این چهار تن صلاح و مدین، دو پسر علی عبدالله صالح، محمد محمد عبدالله صالح و عفاش طارق عبدالله صالح، دو برادر زاده وی هستند.

این منبع افزود: مقامات عمان یک هواپیما را برای انتقال این افراد به مسقط آماده کرده‌اند و به همین منظور از ائتلاف عربی خواسته شده که مجوز آن را صادر کند اما آنها با این امر مخالفت کرده‌اند. این درحالی است که ائتلاف پیشتر با این موضوع موافقت کرده بود.

وی گفت که تلاش‌ها همچنان برای انتقال این افراد به مسقط که خانواده رئیس جمهوری پیشین یمن در آنجا ساکن هستند، ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام انصارالله یمن علی عبدالله صالح عمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۸۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالله گنجی: توماج صالحی حتما اعدام نمی‌شود

به گزارش «تابناک»، به دنبال انتشار خبر صدور حکم اعدام توماج صالحی، روز گذشته قوه قضائیه اعلام کرد که حکم اعدام توماج صالحی خواننده ایرانی که در حوداث سال ۱۴۰۱ دستگیر شده بود، بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.

در این راستا، عبدالله گنجی فعال رسانه ای اصولگرا در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما ظاهرا جمهوری اسلامی باید هزینه اعدام را پرداخت کند.

حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟ او هنوز استاد دانشگاه تربیت مدرس است. اما خرداد ۱۳۸۲ بیش از صد مجروح در زد و خوردهای درون دانشگاهی داشتیم.

دیگر خبرها

  • الحوثی: جنایات اسرائیل در غزه بی‌سابقه است
  • عبدالله گنجی: توماج صالحی حتما اعدام نمی‌شود
  • افشاگری صهیونیست ها از کارشکنی نتانیاهو در مسیر تبادل اسرا
  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • انصارالله: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خورد
  • انصارالله یمن: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خورد
  • جاری شدن سیل در روستای صالح‌آباد نطنز
  • رضاییان: شرکت ذوب آهن درباره ربیعی کارشکنی کرد!
  • ازسرگیری تلاش‌ها برای برقراری صلح در یمن
  • درخواست انصارالله برای اقدام جهانی در برابر جنایات اسرائیل