Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری شین هوا، چین روز شنبه به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد پکن بیش از چهار هزار پایگاه اینترنتی و حساب آنلاین را در کمپین سه ماهه مقابله با اطلاعات و محتویات اینترنتی «مخرب» بسته است.

محدودیت ها و نظارت شدید اینترنتی در چین همچنان ادامه دارد و این کشور با فعالیت‌های اینترنتی غیرقانونی از جمله انتشار فیلم‌های مستهجن و غیراخلاقی و حتی شایعه پراکنی در اینترنت مقابله می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اعلام دفتر ملی مقابله با انتشار محتویات اینترنتی غیرقانونی و مستهجن چین، مقامات این کشور در کمپینی که ماه مه آغاز شد با 120 مورد نقض قوانین اینترنتی مقابله کردند و از 230 شرکت خواستند به تخلفات اینترنتی رسیدگی کنند، بیش از 147 هزار مورد از اطلاعات و محتویات مخرب و زیان آور نیز تا اواخر اوت حذف شد.

خبرگزاری شین هوا اعلام کرد این کمپین محتویاتی را هدف قرار می داد که رفتارهای غیراخلاقی، هرزگی و فحاشی را ترویج و حق تکثیر یا کپی رایت را نقض می کردند.

انتهای پیام/

مبارزه چین با فعالیت‌های اینترنتی غیرقانونی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چین آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۹۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئو| پناهنده ایرانی: به خط پایان رسیده‌ام!

کانال تلگرامی پارسینTV ویدئویی از مصاحبه شبکه اسکای نیوز انگلیس با پناهجوی ایرانی که راهی رواندا شده است منتشر کرد:

پناهنده ایرانی: به خط پایان رسیده‌ام!

ماه گذشته بود که لایحه «ایمنی رواندا» به تصویب قانون‌گذاران انگلیسی رسید و بر اساس آن دستگیری و بازداشت مهاجران غیرقانونی ساکن در انگلیس آغاز شده تا برای مرحله تبعید اجباری آن‌ها به کشور آفریقایی رواندا در مرکز این قاره آماده شوند

بر اساس این قانون کسانی که به طور غیرقانونی وارد این کشور شده‌اند ظرف ۲۸ روز اخراج می‌شوند. آنها حق اعتراض ندارند و از بازگشت به این کشور در آینده منع خواهند شد مگر اینکه حکم پرونده آن‌ها تغییر کند.

رسانه دانلود

دیگر خبرها

  • پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • راننده امانتدار زنجانی کیف پر از پول و سکه را به صاحبش برگرداند
  • ارزیابی آمادگی ۴۰۰۰ خانوار قزوینی برای مواجهه با مخاطرات
  • ۴۰۰۰ زائر از کردستان به حرم امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند
  • حماس: عملیات «کرم ابو سالم» پیامی بود مبنی بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن
  • بررسی شهریه دانشگاه های اروپایی با فراکنش
  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی چیست؟
  • دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی، غیرقانونی است
  • ویدئو| پناهنده ایرانی: به خط پایان رسیده‌ام!
  • پرگابالین چیست و چرا می‌تواند خطرناک باشد؟