Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه مریوان گفت: امروزه بیش از هر زمانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از اسلام، مسلمین، نوامیس و آب و خاک این مرز و بوم آماده هستند. ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳ استانها کردستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مریوان، ماموستامصطفی شیرزادی امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان مریوان که همزمان با سراسر کشور در خیابان ارتش این شهر برگزار شد، اظهار داشت: وجب به وجب سرزمین اسلامی ما پر از خاطراتی تلخ و شیرینی است که داستان‌هایی نهفته و آشکاری را از رشادت‌های نیروهای مسلح بازگو می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تمام کسانی که در دفاع مقدس ایستادگی و مقاومت کردند و با ایثارگری و رشادت‌های خود باعث شکست دشمنان اسلام و مسلمین شدند، امنیت کنونی را برای ما به ارمغان آورده‌اند.

امام جمعه مریوان تصریح کرد: همه ما می‌دانیم که استکبار جهانی برای ضربه‌زدن به این مردم و این میهن اسلامی هیچگاه از هیچ توطئه‌ای دریغ نکرده‌اند و نخواهند کرد اما چون غیرت دینی در درون ملت ایران می درخشید، این توطئه‌ها یکی پس از دیگری خنثی شدند.

وی بیان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون، اقشار مختلف مردم یکپارچگی خود را حفظ کرده و با همراهی و همکاری نیروهای مسلح و مردم دست به دست همدیگر داده و تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

ماموستا شیرزادی افزود: صبر، مقاومت و استقامت رزمندگان اسلام در برابر دشمنان سبب شد که بتوانیم دشمنان را شکست بدهیم و در جنگ غیرعادلانه و ظالمانه با رژیم بعثی به پیروزی برسیم.

وی با بیان اینکه وظیفه نیروهای مسلح و تمام مسلمین ایجاد امنیت و آرامش است، به فرموده امام راحل اشاره کرد و گفت: باید تمام شرایط برای ارتقای سطح علمی جوانان فراهم و از ارزش‌های انقلاب پاسداری شود، تا نظام جمهوری اسلامی تداوم داشته باشد.

امام جمعه مریوان خاطرنشان کرد: امروزه بیش از هر زمانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از اسلام، مسلمین، نوامیس و آب و خاک این مرز و بوم آماده هستند.

انتهای پیام/م

R7848/P1486/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۹۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز شنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که سامانه‌های پدافندی ارتش این کشور بامداد امروز ۶۶ پهپاد مهاجم ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» در جنوب روسیه و ۲ پهپاد در شبه‌جزیره کریمه رهگیری و منهدم کردند.

وزارت دفاع روسیه پنج‌شنبه گذشته نیز از انهدام شمار دیگری از تسلیحات نظامی ارتش اوکراین خبر داد. در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است که نیروهای واحدهای یگان جنوب ارتش روسیه موفق شدند ۷ حمله نیروهای مسلح اوکراین را دفع کنند.

بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، تلفات ارتش اوکراین در این محور در نتیجه درگیری با نیروهای مسلح روسیه به بیش از ۴۷۰ نیروی نظامی رسید.

بنا به این گزارش، واحدهای گروه وستوک ارتش روسیه، ضد حمله جنگنده های ارتش اوکراینی را در منطقه روستای اوراژاینو در دونتسک دفع کردند. در نتیجه درگیری در این منطقه، ارتش اوکراین ۱۱۰ نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای این کشور یک کارگاه تولید پهپاد و یک مرکز ذخیره سوخت نیروهای مسلح اوکراین را هدف قرار دادند. سامانه‌های پدافند هوایی روسیه همچنین ۲۹۹ پهپاد اوکراینی را سرنگون کردند.

کد خبر 6089516

دیگر خبرها

  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • اعلام آمادگی بلاروس برای توسعه همکاری‌های نظامی
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • اوکراین| کی‌یف به صلاح خود از موشک‌های دوربرد استفاده می‌کند
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود