Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:35:31 GMT

رژه نیروهای مسلح جلوه ای از انتظار فرج است

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۰۲۶۹

رژه نیروهای مسلح جلوه ای از انتظار فرج است

قم - ایرنا - تولیت آستان حضرت معصومه (س) گفت:رژه ای که امروز توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور رقم خورد، جلوه ای از انتظار فرج امام زمان (عج) در عصر غیبت است.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد سعیدی روز شنبه درآیین رژه نیروهای مسلح استان قم به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس افزود: ملت ایران، مصداق یک امت منتظر و دارای میراث بزرگ عاشوراست که نمایش اقتدار نیروهای مسلح آن یک عبادت به حساب می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: درعصر غیبت، امت منتظر، هم برای تعجیل در ظهور امام زمان (عج) دعا می کند و هم با اقتدار نیروهای نظامی خود دردل دشمنان هراس می اندازد تا فکر تجاوز به کیان اسلامی را از ذهن خود دور کنند.
وی ادامه داد: فرهنگ مهدوی و عاشورایی ملت ایران در روزهای اخیر نشان داد، اگر این مردم در روزعاشورا بودند به دشمنان اهل بیت (ع) اجازه نمی دادند این گونه مظلومانه امام حسین (ع) و یاران ایشان را به شهادت برسانند.
سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که سیدالشهدا مظهر حق و یزید نماد باطل است، گفت: کسانی که در جبهه سازش و سکوت در برابر دشمنان به سر می برند در جبهه یزیدی قرار دارند و کسانی که با قیام و استقامت به یاری حق می شتابند اهل جبهه امام حسین (ع) هستند.
وی بیان کرد: کسانی که از روی ناآگاهی و یا آگاهی، تجهیزات نظامی ما که ابزار اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران هست را زیر سئوال می برند، درگروه یزیدیان قرار دارند چرا که امت اسلامی باید با پیشرفته ترین تجهیزات نظامی اقتدار خود را در برابر دشمنان حفظ کند.
وی ادامه داد: امروز اقتدار ملت ایران که با پیروی از رهبر معظم انقلاب دربرابر دشمنان ایستاده، دربرابر چشم جهانیان نمایان است و دشمنان آرزوی مذاکره و ملاقات با سران ما را دارند، اما آنها بدانند مسئولان ایران اسلامی آرزوی مذاکره را در دل چرکین ترامپ خواهند گذاشت.
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: امروز ملت ایران همچون دوران دفاع مقدس دربرابر دشمنان ایستادگی می کند و با اقتدار نیروهای مسلح و تجهیزات نظامی خود در برابر خوی تجاوزکارانه آنان می ایستند.
وی بیان کرد: صف آرایی دشمنان در برابر نظام جمهوری اسلامی نشان از اقتدار جبهه حق است و ما قدر این اقتدار را می دانیم و مرزهای مقاومت را تا زمان ظهور امام زمان (عج) توسعه می دهیم.
31 شهریورماه سالروز شروع جنگ تحمیلی در سال 1359 توسط رژیم بعثی صدام می باشد که 31 شهریورماه تا 6 مهرماه به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.
7405/ 6133/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي رژه نيروهاي مسلح استان قم آيت الله سعيدي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۰۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید نصیر حسینی بعدازظهر یکشنبه در نشست اجلاسیه شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: شهدا تربیت یافته مکتب شیعه و دین بوده و در امنیت انقلاب اسلامی، عزت و اقتدار میهن نقش آفرین بودند.

وی بیان داشت: شهدای روحانی همیشه در صحنه بوده و در راه عزت و دفاع از مردم نقش آفرین بودند.

حسینی تصریح کرد: وظیفه امروز ما این است که از قهرمانانی که جان خود را در راه عزت ملی دادند، شهدای روحانی، ایثارگران و جانبازان دفاع کنیم.

وی افزود: امروز در مناطق مختلف دنیا شعار عدالت، مبارزه با ظلم و شعار عدالت طلبی را که شعار جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است، سر می‌دهند.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: اکنون آوازه قدرت و اقتدار ایران و ظلم ستیزی در مناطق مختلف دنیا شنیده می‌شود و افراد خردمند و عقل ورز از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

کد خبر 6097564

دیگر خبرها

  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • فهرست انتخاباتی «جبهه ایران اسلامی» اعلام شد
  • آمریکا: در کوتاه‌مدت انتظار پیشرفت اوکراین در جبهه جنگ را نداریم
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر