Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، تراکتورسازان بعد از جدایی جان توشاک از این تیم تبریزی تکاپوی خود را برای جذب سرمربی جدید آغاز کردند تا بهترین گزینه را جایگزین سرمربی ولزی کنند.

جدایی سرمربی سابق رئال مادرید از تراکتورسازی منجر شد که زنوزی مالک باشگاه در نخستین پروژه خود در جذب سرمربی طراز اول دنیا شکست بخورد و اکنون هم از این شکست درس عبرت نگرفته است و بازهم به دنبال مربی خارجی سرشناس برای تیمش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از زمانی که توشاک از سرمربیگری تراکتورسازی کنار رفت نام‌های بزرگی برای هدایت این تیم تبریزی مطرح شده است که مسئولان تراکتورسازی هنوز هیچ کدام از این گزینه‌ها را تایید نکردند.

اسون گوران اریکسون

اریکسون سرمربی سوئدی که سابقه هدایت تیم‌های ملی انگلستان، مکزیک و ساحل عاج را دارد یکی از گزینه‌های هدایت تراکتورسازان است که این مربی از سوی یکی از مدیربرنامه‌ها به باشگاه تراکتورسازی معرفی شد. چندی پیش اعلام شد که قرار است اریکسون سرمربی تیم ملی عراق شود، اما حضورش در این تیم منتفی شد. آخرین حضور این مربی ۷۰ ساله در لیگ چین به عنوان سرمربی باشگاه شتزن بوده است. البته مسئولان باشگاه تراکتورسازی حضور این مربی سوئدی را در تیم خود تکذیب کردند. روبرتو کارلوس

روبرتو کارلوس بازیکن سابق رئال مادرید و تیم ملی برزیل هم مدنظر تراکتورسازان است و حتی گفته می‌شود مسئولان تراکتورسازی از طریق یک مدیربرنامه بین المللی به کارلوس پیشنهاد ۲ میلیون یورویی دادند و منتظر پاسخ او هستند. ارنست میدن دورپ

دورپ مربی آلمانی در ابتدای فصل هم یکی از گزینه‌های هدایت تراکتورسازی بود، اما در نهایت حضور این مربی در تبریز منتفی شد. زمانی که تراکتورسازی در لیگ دسته یک بود هدایت این تیم تبریزی را دروپ برعهده داشت و اکنون هم به عنوان یکی از گزینه‌های تراکتورسازان مطرح شده است. تونی اولیویرا

تونی اولیویرا سرمربی پرتغالی هم در حالی به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تراکتورسازی مطرح شده که هیچ صحبتی با این مربی از طرف تراکتورسازی‌ها صورت نگرفته است. تونی اولیویرا هدایت تراکتورسازان را در ۳ دوره از لیگ برتر در سال‌های ۲۰۱۲، ۲۰۱۳، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ برعهده داشته است. این مربی در بین هواداران تراکتورسازی از محبوبیت خاصی برخوردار است و همواره جزء گزینه‌های هدایت این تیم تبریزی بوده است. تیم تراکتورسازی با هدایت تونی اولیویرا توانست رتبه دوم لیگ برتر، سهمیه آسیا و قهرمانی در جام حذفی را بدست آورد و در نهایت این مربی بعد از رفت و برگشت‌های متوالی سرانجام در ۱۷ آذر ۹۴ از این تیم تبریزی جدا شد. لئوناردو

لئوناردو بازیکن اسبق برزیل یکی از گزینه‌های هدایت تراکتورسازان است. او سرمربیگری تیم‌های آث میلان و اینتر میلان را در کارنامه خود دارد و زمانی هم مدیر ورزشی پاری سن ژرمن بوده است. محمد تقوی محمد تقوی که مدتی پیش به عنوان مربی به جمع تراکتورسازان اضافه شد بعد از جدایی توشاک هدایت این تیم تبریزی را به طور موقت برعهده گرفت و قرار است در بازی با پدیده مشهد سکاندار تراکتورسازان باشد. تقوی هم یکی از گزینه‌های داخلی تراکتورسازان به شمار می‌آید و او خیلی تلاش می‌کند که با نتیجه گیری تیمش برابر پدیده مشهد هدایت تراکتورسازان را به طور دائمی برعهده بگیرد.

البته طبق اعلام زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی ۹۰ درصد مربی این تیم خارجی است و درصد کمی وجود دارد که یک مربی ایرانی هدایت تراکتورسازان را برعهده بگیرد.

حسن آذرنیا سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی درباره این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: گروه ویژه‌ای از طرف زنوزی مالک باشگاه در حال بررسی گزینه‌های مدنظر سرمربیگری تیم هستند و زمانی که توافق نهایی حاصل شد به اطلاع باشگاه رسانده می‌شود تا ما مراحل ثبت قرارداد را انجام بدهیم.

او درباره پیشنهاد ۲ میلیون یورویی به روبرتو کارلوس تصریح کرد: من این پیشنهاد را نه تکذیب و نه تایید می‌کنم چرا که گروه ویژه باشگاه در جریان این پیشنهاد هستند و خبر زیادی از این موضوع ندارم.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر تمرکزمان برای بازی با پدیده مشهد است و امیدواریم در این بازی بتوانیم نتیجه دلخواه خود را کسب کنیم.

گفتنی است زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی در تبریز حضور دارد و به نظر می‌رسد که انتخاب سرمربی جدید این تیم تبریزی تا پایان هفته هشتم که لیگ برتر دوباره تعطیل می‌شود طول بکشد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مکزیک سرمربی تیم ملی چین لیگ برتر جام حذفی بازی مشهد سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی هدایت مربیان نامدار پارس نیوز گزینه های پار س فوتبال دنیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۰۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد

به گزارش همشهری آنلاین جالب است بدانید که آلیسون بکر گلر برزیلی لیورپول رابطه خوبی با سرمربی پرسپولیس دارد و او را در اینستاگرام فالوو کرده است. آلیسون بکر را ویرا کشف کرد و این نکته را خودش در برنامه تلویزیونی گفت که البته نکته درستی هم بود.جالب اینکه دروازه‌بان برزیلی لیورپول از مدت‌ها قبل جزو دنبال کنندگان صفحه اوسمار ویرا محسوب می‌شود و رابطه خود را با مربی قدیمی‌اش حفظ کرده است.

اوسمار ویرا در برنامه فوتبال برتر گفت من آلیسون بکر را از خانه‌اش به زمین فوتبال بردم و استعداد او را کشف کردم. لیورپول با آلبسون بکر یکی از مدعیان جدی قهرمانی در لیگ برتر جزیره است و در این راه با تیم‌های منچستر سیتی و آرسنال رقابت بسیار نزدیکی دارد.

کد خبر 846793 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین
  • سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • بعد از گل‌محمدی، کدام مربی گزینه هدایت تراکتور است؟
  • گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!