Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی با سپیدرود در هفته هفتم لیگ برتر برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان از ساعت ۱۰ صبح امروز شنبه آخرین تمرین خود برای بازی با سپیدرود را در مجموعه شهید کاظمی انجام دادند.

*بازیکنان برای این تمرین ابتدا در دو گروه به گرم کردن زیر نظر مارکو استیلینوویچ پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


*بازیکنان در دو گروه زیر نظر برانکو ایوانکوویچ فوتبال هدفمند را انجام دادند در حالی که دروازه‌بان‌ها با ایگور پانادیچ تمرین می‌کردند.

*تمرینات بدنی در دستور کار بود. پاس کوتاه و شوت به دروازه بخش بعدی تمرین پرسپولیس را تشکیل می‌داد.

*ضربات شروع مجدد از جمله کرنر‌ها هم بخش پایانی تمرین بود که در جریان آن، بشار رسن، عالیشاه و نورالهی ارسال‌ها را انجام می‌دادند و بازیکنان مهاجم و مدافع هم در رقابت با یکدیگر بودند.

*در تمرین امروز حسین ماهینی و محسن ربیع‌خواه تمرین اختصاصی در سالن وزنه را طبق برنامه مارکو انجام دادند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر پرسپولیس تمرین برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۰۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس راهی اراک شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت امروز بعدازظهر در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند. راندو در قالب سه گروه بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار و سیدجلال حسینی در کنار سایر بازیکنان دنبال شد.

مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند نیز بخشهای بعدی این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید. امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که زیر نظر کادر پزشکی بودند و سایر بازیکنان با روحیه بالا در تمرین شرکت داشتند.
سرخپوشان بعد از پایان تمرین و پس از یک وقفه کوتاه، با دو دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند. پرسپولیس فردا در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود.

کد خبر 6088649 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • پرسپولیس راهی اراک شد
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • تمرین اختصاصی سه بازیکن مصدوم پرسپولیس (فیلم)
  • تمرین سنگین و تاکتیکی پرسپولیس برای جام حذفی
  • تمرین اختصاصی ستاره‌های پرسپولیس | ببینید
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس