Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی با سپیدرود در هفته هفتم لیگ برتر برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان از ساعت ۱۰ صبح امروز شنبه آخرین تمرین خود برای بازی با سپیدرود را در مجموعه شهید کاظمی انجام دادند.

*بازیکنان برای این تمرین ابتدا در دو گروه به گرم کردن زیر نظر مارکو استیلینوویچ پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


*بازیکنان در دو گروه زیر نظر برانکو ایوانکوویچ فوتبال هدفمند را انجام دادند در حالی که دروازه‌بان‌ها با ایگور پانادیچ تمرین می‌کردند.

*تمرینات بدنی در دستور کار بود. پاس کوتاه و شوت به دروازه بخش بعدی تمرین پرسپولیس را تشکیل می‌داد.

*ضربات شروع مجدد از جمله کرنر‌ها هم بخش پایانی تمرین بود که در جریان آن، بشار رسن، عالیشاه و نورالهی ارسال‌ها را انجام می‌دادند و بازیکنان مهاجم و مدافع هم در رقابت با یکدیگر بودند.

*در تمرین امروز حسین ماهینی و محسن ربیع‌خواه تمرین اختصاصی در سالن وزنه را طبق برنامه مارکو انجام دادند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر پرسپولیس تمرین برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۰۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیز قوهای سپید برای رتبه چهارم (عکس)

به گزارش ورزش سه، تمرین تیم فوتبال ملوان پیش از دیدار با هوادار برگزار شد و شاگردان مهدی تارتار برای تقابل با بنفش‌پوشان تهرانی آماده شدند.

این تمرین در هوای خنک و مطلوب انزلی برگزار شد و بازیکنان تیم فوتبال ملوان در ابتدا به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند و پس از آن پاس‌های کوتاه را در برنامه خود قرار دادند.

پس از انجام تمرینات ابتدایی آنها زیر نظر مهدی تارتار برنامه‌های تاکتیکی را دنبال کردند و با مرور کردن نقشه‌های این تیم برای دیدار با هوادار آماده کسب امتیاز در بازی خانگی روز دوشنه شدند.

این تمرین زیر نور پروژکتور انجام شد و حال هوای جالبی داشت و بازیکنان ملوان با نشاط خاصی جلسه تمرینی خود را به پایان رساندند، ملوان فردا آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از دیدار با هوادار برگزار خواهد کرد.

ملوان در صورت پیروزی مقابل هوادار و شکست تراکتور مقابل فولاد می‌تواند برای اولین بار در طول فصل به رتبه چهارم جدول برسد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!
  • خیز قوهای سپید برای رتبه چهارم (عکس)
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپولیس
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است