Web Analytics Made Easy - Statcounter

وفا هخامنش مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار روز گذشته این تیم مقابل تیم پیکان که با حواشی فراوانی همراه بود اظهار کرد: ما بازی خوبی را مقابل تیم پیکان انجام دادیم، اما متاسفانه ۲ گل بد از این تیم خوردیم. مخصوصا در گل اولی که دریافت کردیم تیممان کاملا در فاز هجومی قرار داشت و بازی در دستمان بود، اما باعث شد روحیه‌ی بازیکنانمان پایین بیاید، اما با برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین اتفاق دقایق آخر بازی هم رخ داد و در حالی که توپ و زمین را در اختیار داشتیم در یک ضد حمله توسط تیم پیکان گل بعدی را دریافت کردیم و بعد از آن گل هم اتفاقات بدی رخ داد که باعث شد بازی نیمه تمام بماند.

او درباره قضاوت موعود بنیادی فر در این مسابقه گفت: داور قضاوت بدی را در این مسابقه نداشت، اما در ۲ صحنه می‌توانست برای تیممان پنالتی اعلام کند مخصوصا در صحنه اول که اگر پنالتی را برایمان اعلام می‌کرد روند بازی عوض می‌شد و بازی شکل دیگری به خود می‌گرفت. اعلام نکردن پنالتی توسط داور باعث شد تا هوادارانمان عصبی شوند و آن اتفاقات ناخوشایند به وجود آمد که من اصلا رفتار آن‌ها را تایید نمی‌کنم، اما به آن‌ها حق می‌دهم که معترض باشند.

مدافع تیم صنعت نفت آبادان افزود: کمک داور هم یک خطای پرتاب اوت دستی از بازیکن ما گرفت که اصلا خطا نبود و این اتفاقات باعث شد تا حواشی به وجود بیاید در صورتی که داور می‌توانست بازی را ادامه دهد و اگر این اتفاق رخ می‌داد شاید ما می‌توانستیم حتی گل تساوی را هم به ثمر برسانیم، چون ۱۰ دقیقه از وقت بازی باقی مانده بود و فشار از سمت ما بر روی دروازه تیم پیکان خیلی زیاد بود و امکان اینکه تیممان گل تساوی را وارد دروازه پیکان می‌کرد خیلی زیاد بود. معلوم نیست که کمیته انظباطی چه حکمی بدهد، ولی به احتمال فراوان این حکم به ضرر تیم ما خواهد بود.

هخامنش در پایان خاطر نشان کرد: پائلو سرجیو سرمربی صنعت نفت آبادان از لحاظ فنی و اخلاقی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و نکات بسیار خوبی را به بازیکنان گوش زد می‌کند، اما شرایط تیممان طوری شده است که ما عادت کرده ایم هر بازی را با تساوی به پایان برسانیم در صورتی که در هر مسابقه توپ و زمین را در اختیار داریم، اما گل‌های بدی را دریافت می‌کنیم و همین باعث می‌شود که نتوانیم پیروز از زمین مسابقه بیرون بیاییم، اما اگر بخواهیم از لحاظ کیفی بازی تیممان در سطح بالایی قرار دارد و در هر مسابقه خیلی خوب بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: حسن‌زاده: باید به سراغ تنبیهات سنگین آیین نامه انضباطی برویم فتاحی: هواداران صنعت نفت آبادان در جنجال سازی سابقه دار هستند طالقانی: هواداران نباید اعتراض شان را با پرتاب سنگ نشان دهند/ اشتباهات داوری جزئی از بازی است نفت آبادان یک - پیکان ۲/ اولین مسابقه نیمه تمام هجدهمین دوره لیگ برتر

انتهای پیام/

اظهارات مدافع تیم صنعت نفت آبادان در باره بازی مقابل پیکان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۰۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۷:۴۵ و در ورزشگاه شهدای مس رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان دو نیمه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و مس موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ به سود شاگردان نویدکیا به پایان رسید.

ترکیب مس: حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان (۷۳ - عرفان شهریاری)، سعید واسعی، محمدمهدی محبی (۱۰۷ - محمد اکبری) و سجاد شهباززاده.

ترکیب پیکان: محمدرضا دیناروند، مبین دهقان، نیما احمدی (۷۵- امیرحسین صدقی)، ایمان اکبری، علی‌اصغر صادقی، ابوالفضل زمانی، علی‌اکبر رنجبر، امیرحسین غلامی، آرش هاشمی، مجتبی حقدوست و امیر شهیم.

تیم فوتبال مس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۴ سجاد شهباززاده در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما دیناروند به خوبی مانع از باز شدن دروازه پیکان شد. پس از آن بازیکنان هر دو تیم بیشتر در میانه‌های زمین توپ را به گردش در می‌آوردند.

جلال‌الدین علی محمدی روی پاس سعید واسعی در دقیقه ۳۲ با ضربه پای راست دروازه دیناروند را باز کرد و گل اول بازی به نام او و تیم مس به ثبت رسید.

در نهایت این بازی در نیمه اول با یک گل خاتمه یافت.

در شروع نیمه دوم تیم پیکان خیلی زود به بازی برگشت و ابوالفضل زمانی موفق شد روی پاس در عرض احمدی و روی غفلت مدافعان مس توپ را وارد دروازه کند تا حساب کار یک بر یک شود. تیم مس موقعیت‌های زیادی را در نیمه دوم از دست داد و هیچکدام از توپ‌های شاگردان محرم نویدکیا به تور دروازه پیکان نچسبید تا برنده بازی در وقت‌های اضافه شناخته شود.

در وقت‌های اضافه موقعیت‌های دو تیم به خصوص مس رفسنجان حاصلی به همراه نداشت و کار به ضربات پنالتی کشیده شد و تیم مس رفسنجان موفق شد با نتیجه ۵ بر ۴ پیکان را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. همچنین با این پیروزی، روند شکست ناپذیری محرم نویدکیا همراه با تیم مس حفظ شد.

کد خبر 6088703

دیگر خبرها

  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان
  • عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم
  • عنایتی: از دستاوردم برای باشگاه پیکان خیلی خوشحالم
  • عجیب‌ترین صحنه جام حذفی در رفسنجان!(عکس)
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • یک هشتم نهایی جام حذفی| صعود مس رفسنجان در ضیافت پنالتی ها
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت