Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@16:41:45 GMT

قاسمی‌نژاد: 5 برد متوالی در لیگ شوخی نیست

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۰۷۲۴

قاسمی‌نژاد: 5 برد متوالی در لیگ شوخی نیست

بازیکن پدیده خراسان گفت: تراکتورسازی تیمی قابل احترام و خطرناکی است ولی با حضور هواداران برای برد به میدان می‌رویم.

به گزارش "ورزش سه"، امین قاسمی‌نژاد که در لیگ هجدهم موفق شده گل‌های حساس و سرنوشت‌سازی برای پدیده به ثمر برساند، در خصوص دیدار آتی این تیم در برابر تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: بازی بسیار سختی را در برابر حریف پرمهره تبریزی باید برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم بتوانیم از پس این حریف برآییم و با حضور هواداران پدیده و فوتبال خراسان موفق باشیم.

 

قاسمی‌نژاد در خصوص تغییرات به وجودآمده روی نیمکت تراکتورسازی تصریح کرد: نباید به این مسائل فکر کنیم. تراکتورسازی یک تیم خوب و پرمهره است و اتفاقا فکر می‌کنم با تغییر و تحولی که در این تیم ایجاد شده، آنها از انگیزه بالاتری برای اثبات توانایی خود نسبت به گذشته برخوردارند.

 

بازیکن مازنی تیم پدیده خراسان خاطرنشان کرد: با حضور یک کادرفنی خوب آرامشی بی‌نظیر به تیم پدیده تزریق شد و توانستیم با دانش کادرفنی و البته همدلی و اتحاد به نتایجی عالی تا به اینجای کار دست یابیم. حیف است که از این تیم حمایت نشود و به سراشیبی سقوط برسیم. امروز که در صدر جدول قرار داریم وقتش است که از تیم پدیده حمایت شود.

 

قاسمی‌نژاد که تاکنون چند گل حساس و سرنوشت‌ساز برای پدیده در لیگ هجدهم به ثمر رسانده، تصریح کرد: ۵برد متوالی در لیگ برتر و حذف ذوب‌آهن پرآوازه از جام‌حذفی شوخی نیست. قول‌های زیادی دادند و همچنان منتظریم تا شاید قبل از بازی با تراکتور اتفاقی بیافتد. تاکنون فقط ۱۵درصد از قراردادمان را گرفته‌ایم و مبالغی هم از سال گذشته طلبکاریم.

پدیده مشهد امین قاسمی نژاد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پدیده مشهد امین قاسمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۰۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خبرهای امیدبخشی که ندا قاسمی بازیگر «نون خ» آرزو دارد بگوید

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چهارمین قهرمانی متوالی مردان رویینگ دانشگاه آزاد در لیگ برتر 
  • مارینوس و گل‌گهر بردن را فراموش کردند!
  • آینتراخت فرانکفورت ۱-۵ بایرلورکوزن؛ این تیم با کسی شوخی ندارد!
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • ببینید | روایت ندا قاسمی از چَپ کردن در اتوبان و یک قدم تا مرگ
  • (ویدئو) خبرهای امیدبخشی که ندا قاسمی بازیگر «نون خ» آرزو دارد بگوید
  • الساندرو دل پیرو و شوخی با لهجه جیمی کرگر / زیرنویس فارسی
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏
  • مردان بایرن نگاه کنند: اینطوری قهرمان می‌شوند
  • قالیباف پدیده انتخابات شد، مفتح رکورددار شد /آراء کدام منتخبان مجلس دوازدهم باطل شد؟ /افزایش سهم وزرای احمدی نژاد در پارلمان