Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@02:41:17 GMT

بازنشستگان از بدنه شهرداری جدا می شوند

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۱۲۶۶

محمد سالاری با اشاره به قانون منع به کارگیری بازنشستگان، گفت: بر اساس نظریه‌ برخی حقوقدانان ابهاماتی وجود دارد و این قانون مشمول شهردار تهران نمی شود.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر گفت: در فرایند انتخاب شهرداران کل کشور در خصوص بازنشستگی شهردار چیزی نیامده است؛ اما این قانون مشمول بدنه شهرداری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در خصوص لیست بازنشستگان شهرداری تهران که به شورا آمده است، گفت: نیازی به بررسی لیست  نیست، مشخص است که شهرداری تهران در اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان به عنوان یکی از نهادهای پیشگام عمل می‌کند.

سالاری گفت: زمانی که مجلس این قانون را تصویب کرد شهردار تهران دستور داد که معاونت منابع انسانی لیست بازنشستگان را تهیه کند و زمانی که هنوز این قانون تصویب نهایی نشده بود شهردار گفت که در این باره پیشگام خواهد بود.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شهرداری تهران تاکید کرد که محمد علی افشانی شهردار تهران تابع قانون است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: قانون شهردار تهران شورای شهر بازنشستگی شهرداری شهرداری تهران معماری شورای شهر شهردار تهران شهرداری شهرداری تهران قانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۱۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در فروردین ماه امسال از محل یک درصد افزایش مالیات ارزش افزوده از ۹ درصد به ۱۰ درصد حدود ۴۴۰ میلیارد تومان درامد مالیاتی جدید ایجاد شده است.

این تغییرات بر اساس حکم مندرج در بند ر تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ اعمال شده است.

تسنیم در گزارشی نوشت: این درآمد طبق حکم قانون بودجه صرف متناسب سازی حقوق بازنشستگان خواهد شد. این برای نخستین بار است که از سازوکار مالیات ارزش افزوده برای پوشش افزایش هزینه های مرتبط با حقوق بازشستگان استفاده شده است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902822

دیگر خبرها

  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار ماست
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • ۲۰۰۰ تاکسی برقی بزودی به ناوگان حمل و نقل تهران می‌پیوندد
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود