Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@14:48:15 GMT

«کفتربازی» نوجوان چهارده ساله را به کام مرگ کشاند

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۲۱۸۷

«کفتربازی» نوجوان چهارده ساله را به کام مرگ کشاند

پسر نوجوان حین گرفتن کبوتر از پشت‌بام ساختمان هفت طبقه به پایین سقوط کرد و جان باخت.

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، ساعت 21 شب پنجشنبه (29 شهریور جاری) مأموران کلانتری 132 نبرد، مرگ مشکوک پسر چهارده ساله‌ای را به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند.

بنابر اظهارات مأموران و تحقیقات اولیه، متوفی همراه با چهار دوستش به بالای ساختمان هفت طبقه متروکه‌ای رفته و برای گرفتن یک کبوتر اقدام کرده بود که ناگهان از پشت‌بام به پایین سقوط کرده و جان باخته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با اعلام مراتب این اتفاق به سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس امور جنایی تهران، دستور انتقال جسد متوفی به پزشکی قانونی و تحقیقات درباره این پرونده صادر شد.

بررسی‌های نشان داد که این حادثه عمدی نبوده است اما با اینحال تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حوادث سقوط مرگبار قدس آنلاین کبوتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۲۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات امنیتی جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا را به تعطیلی کشاند

اعتراضات دانشجویان علیه رژیم صهیونیستی در دانشگاه کالیفرنیا جنوبی موجب تعطیلی جشن فارغ‌التحصیلی این دانشگاه شد. 

به گزارش ایسنا به نقل از سان، دانشگاه کالیفرنیا جنوبی (USC) مراسم اصلی فارغ التحصیلی خود را که زمان برگزاری آن برای ۱۰ ماه می تعیین شده بود، به دلیل نگرانی‌های ایمنی و اجرای تدابیر امنیتی جدید در پی اعتراضات اخیر حامی فلسطین در محوطه دانشگاه لغو کرد.

 این اقدامات امنیتی، فرآیند پردازش تعداد زیادی از مهمانان مورد انتظار را کند می‌کند و میزبانی این مراسم سنتی را که حدود ۶۵ هزار شرکت کننده دارد، غیرممکن می‌سازد.

دانشگاه کالیفرنیا جنوبی در راستای افزایش امنیت، برای افزایش امنیت، برای همه رویدادهای دانشگاه بلیط صادر می‌کند و دسترسی پردیس‌ها و دانشکده‌ها را به نقاط ورودی تعیین شده محدود می‌کند.

در حالی که مراسم اصلی لغو شده است، فعالیت های انفرادی، جشن‌های ویژه و مراسم کلاه‌گذاری فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری طبق برنامه پیش می‌رود.

این اقدامات در حالی صورت می‌گیرد که اعتراضات دانشجویان در آمریکا در طرفداری از فلسطین در سراسر دانشگاه‌های مختلف ایالات متحده از جمله دانشگاه کلمبیا، تگزاس آستین، هاروارد، اِم‌آی‌تی و سایر دانشگاه‌های آمریکا گسترش یافته است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • اقدامات امنیتی جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا را به تعطیلی کشاند
  • نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد
  • روش جدید پرداخت مالیات بر ارث از سپرده متوفیان نزد بانک‌ها
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • (تصاویر) کفتربازی