Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران پرچمدار کاروان ورزشی ایران در المپیک جوانان آرژانتین شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در بیست‌ویکمین نشست خود ظهر امروز مسائل مختلفی را پیگیری کردند که انتخاب پرچمدار کاروان اعزامی به المپیک جوانان آرژانتین یکی از موارد مهم مطروحه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طبق تصمیم اعضای هیئت اجرایی در راستای قدردانی و ارج نهادن به موفقیت‌های مهم اخیر تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در تمامی رده‌های سنی بخصوص بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، محمد نصرتی عضو تیم کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان که عنوان قهرمانی جهان و آسیا در این رده سنی را در کارنامه دارد بعنوان پرچمدار ایران در مراسم رژه افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۱۸ بوینس آیرس آرژانتین انتخاب شد.

در ادامه این نشست و با تصمیم اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک مقرر شد تا از سهراب مرادی ملی پوش پرافتخار وزنه برداری کشورمان نیز بواسطه رکوردشکنی در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ با پرداخت مبلغ دلاری معادل پاداش پای سکو قهرمانان این دوره از بازی‌ها تجلیل بعمل آید.

مرادی در آخرین حرکت یک ضرب بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ و با مهار وزنه ۱۸۹ کیلوگرمی، یک کیلوگرم رکورد جهانی را بعد از ۱۹ سال شکست و به نام خود ثبت کرد. این رکورد پیش از این در اختیار آکاکیوس کاکیاشویلی وزنه‌بردار یونانی بود که در مسابقات جهانی ۱۹۹۹ آتن به ثبت رسانده بود. با ثبت این وزنه، رکورد بازی‌های آسیایی نیز در اختیار سهراب قرار گرفت.

ضمنا در پایان این نشست مصوب شد تا به مدال آوران طلا، نقره و برنز بازی‌های المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین به ترتیب ۲۰۰۰، ۱۰۰۰ و ۵۰۰ دلار پاداش پای سکو اهداء شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک پرچمدار آرژانتین کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۲۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات ۴ وزن نخست وزنه برداری قهرمانی نوجوانان ایران در بخش دختران، با درخشش وزنه برداران کرمانی همراه شد. در رقابت‌های امروز دختران کرمانی موفق به کسب ۷ نشان طلا شدند ضمن اینکه ۳ مدال طلا نصیب استان فارس شد و ۲ طلا نیز به ایلامی‌ها رسید. نتایج چهار وزن نخست مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان ایران که از ظهر امروز (یکشنبه شانزدهم اردیبهشت) در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزادی اسلامی واحد همدان آغار شده است به شرح زیر است:    دسته ۴۰ کیلوگرم نوجوانان    یکضرب   زهرا پورامین (کرمان)   ۴۴ کیلوگرم   دوضرب   زهرا پورامین (کرمان)   ۵۰ کیلوگرم   مجموع   زهرا پورامین (کرمان)   ۹۴ کیلوگرم    دسته ۴۵ کیلوگرم نوجوانان   یکضرب   هدیه سهراب پور پاریزی (کرمان)   ۳۸ کیلوگرم   حنانه بیژنی (ایلام)   ۳۷ کیلوگرم   پرنیا افشار (خراسان رضوی)   ۳۵ کیلوگرم   دوضرب   حنانه بیژنی (ایلام)

دیگر خبرها

  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • وضعیت کاروان ایران برای پارالمپیک/ ۳۸ سهمیه و مسافران منتظر!
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند