Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-27@16:56:57 GMT

پیام تسلیت وزیر بهداشت در پی حمله تروریستی اهواز

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۳۱۱۴

به گزارش الف به نقل از وبدا، در متن پیام دکتر سیدحسن هاشمی آمده است:

«ضمن عرض تسلیت به ملت شریف ایران، به‌ویژه خانواده‌های داغدیده در حمله تروریستی صبح امروز و ارج نهادن به مقام شهدای گران‌قدر، برای مجروحان این حادثه، آرزوی شفای عاجل دارم و به اطلاع هموطنان عزیز خوزستانی‌ام می‌رسانم، تمام مراکز درمانی در آماده‌باش کامل هستند و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به‌همراه سرپرست سازمان اورژانس کشور و مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران به اهواز سفر کرده‌اند تا در کنار مدیران دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور بر روند درمان مجروحان و انجام اقدامات لازم، نظارت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۳۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت حمله رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، وزرای دفاع کشور عضو سازمان همکاری های های شانگهای در بیست و یکمین اجلاس خود در آستانه پایتخت قزاقستان ضمن اعلام استقبال از حضور وزیر دفاع کشورمان به عنوان عضو اصلی این سازمان، به صورت یکپارچه  و اجماعی حملات تروریستی اخیر در روسیه ،سوریه، پاکستان و همچنین حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را در بیانیه پایانی  محکوم و با خانواده قربانیان این حملات تروریستی ابراز همدردی کردند.

وزاری  دفاع سازمان همکاری های شانگهای همچنین نسبت به رشد تروریسم بین المللی و تهدیدات جدید آن اعلام نگرانی کردند و بر تقویت روابط دفاعی کشورهای عضو شانگهای تاکید نمودند.

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • وزرای دفاع عضو شانگهای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند
  • افزایش شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر
  • محکومیت حمله رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک