Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره تغذیه دانشگاه بوعلی سینای همدان گفت: رزرو غذا برای دانشجویان ورودی جدید به صورت حضوری و سایر دانشجویان همچون گذشته از طریق سامانه تغذیه صورت می‌گیرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه بوعلی سینا، فریدون نادری، رئیس اداره تغذیه دانشگاه بوعلی سینا با توجه به شروع سال تحصیلی جدید، بیان داشت: در هفته پیش رو رزرو غذا برای دانشجویان ورودی جدید به صورت حضوری و سایر دانشجویان همچون از طریق سامانه تغذیه صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نادری افزود: دانشجویان جدید در زمان مراجعه برای ثبت نام حضوری، از باجه در نظر گرفته شده اداره تغذیه دانشگاه در محل دانشکده ها، فیش غذای این هفته را دریافت کرده اند؛ اما آن دسته از دانشجویان جدید که به هردلیلی موفق به اخد ژتون هفته پیش رو نشده اند، از فردا با مراجعه به آقای محمدعلی نوروزنژاد کارشناس اداره تغذیه، مستقر در سلف غذاخوری مرکزی دانشگاه نسبت به تهیه فیش غذای خود اقدام نمایند.   رئیس اداره تغذیه دانشگاه بوعلی سینا خاطرنشان کرد: از زمانی که دانشجویان ورودی جدید کارت دانشجویی خود را دریافت کنند، باید همانند سایر دانشجویان دانشگاه، از طریق سامانه تغذیه نسبت به رزرو وعده‌های غذایی خود اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: قیمت غذای دانشجویی به صورت قیمت حداقل و قیمت حداکثر، توسط صندوق رفاه دانشجویان، طی ابلاغیه‌ای به همه دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه بوعلی سینا ابلاغ می‌شود و دانشگاه‌ها نیز برآن اساس قیمت انواع غذای خود را تعیین می‌کنند و لازم به ذکر است که دانشگاه‌ها به صورت داخلی نمی‌توانند قیمتی بیش از این ابلاغیه را برای غذای دانشجویی تعیین کنند..


منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بوعلی سینا دانشگاه بوعلی بوعلی همدان اداره تغذیه صندوق رفاه دانشجویان کارت دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۳۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه متفاوت با موضوع عفاف و حجاب در یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رییس دانشگاه علم و هنر یزد گفت: این نمایشگاه به وسعت ۵۰۰ متر مربع با موضوعات مختلف تا ۲۲ اردیبهشت در دانشگاه علم و هنر یزد برای بازدید علاقه‌مندان برپاست. 


طالبی افزود: موضوع اصلی این نمایشگاه عفاف و حجاب و نوع پوشش ایرانی اسلامی و رعایت فرهنگ عامه ایران و طرح نور است.


 وی ادامه داد: حوادث اخیر و حمایت دانشجویان آمریکا از مردم مظلوم غزه و حمایت از مردم مظلوم غزه و یادآوری رشادت‌های شهدای امنیت و حادثه راسک از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راهنمای دریافت ویزای تایلند
  • چه عواملی در محیط کار استرس‌زا است؟
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می شود
  • درگیری فیزیکی در حاشیه مناظره انتخاباتی!
  • درگیری طرفداران در مناظره انتخاباتی نامزدها در خرم‌آباد
  • کاهش ورودی به دانشگاه فرهنگیان یک ابرچالش است
  • جذب ۵۰ عضو هیات علمی در دانشگاه شاهد / برخورد با استادی که شکایت دانشجویی داشت
  • برپایی نمایشگاه متفاوت با موضوع عفاف و حجاب در یزد
  • حمایت متفاوت دانشجویان فرانسوی از غزه | ببینید