Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@22:51:55 GMT

تلاش دانشجوی ۲۲ ساله برای ربودن جت مسافربری آمریکا

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۴۲۳۵

تلاش دانشجوی ۲۲ ساله برای ربودن جت مسافربری آمریکا

سخنگوی فرودگاه بین المللی اورلاندو ملبورن به خبرنگاران گفت که این دانشجوی رشته تکنولوژی مؤسسه فلوریدا مدرک خلبان تجاری را دارا بود اما صلاحیت به پرواز درآوردن اِیرباس 321 را نداشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ دانشجوی 22 ساله متهم به ربودن جت مسافربری آمریکا از فرودگاه اورلاندو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با پریدن از روی حصار، سوار هواپیما شد اما به سرعت دستگیر شد.

سخنگوی فرودگاه بین المللی اورلاندو ملبورن به خبرنگاران گفت که این دانشجوی رشته تکنولوژی مؤسسه فلوریدا مدرک خلبان تجاری را دارا بود اما صلاحیت به پرواز درآوردن اِیرباس 321 را نداشت.   رئیس پلیس این فرودگاه گفت: "هیچ مدرکی مبنی بر ارتباط این اقدام با تروریست وجود ندارد. انگیزه این مرد نامعلوم است."   وی افزود: "پس از جستجوی خانه و وسیله نقلیه این فرد توسط پلیس، هیچ اسلحه یا مواد منفجره کشف نشد. وی حتی تحت تأثیر مواد الکلی نیز نبود."     به نقل از timesofindia، سخنگوی فرودگاه اعلام کرد که این مرد که به نام نیشال سَنکات شناسایی شد، خودروی خود را در 40 متری هواپیما پارک کرده بود و قبل از پریدن از روی حصار فرودگاه، شروع به دویدن کرد. وی پس از رسیدن به صندلی پرواز و پیش از راه اندازی هواپیما از سوی دو تکنسین و دو گارد امنیتی دستگیر شد.   این حادثه، کمتر از یک ماه پس از ربودن هواپیمای مسافربری خالی از مسافر از فرودگاه سیاتل و سقوط در نزدیکی جزیره پر جمعیت کترون، به وقوع پیوست.   سَنکات به اتهام اقدام به دزدی، سرقت و تجاوز جنایی دستگیر شد. طبق گزارش پلیس این متهم اهل جمهوری ترینیداد بوده و از طریق کانادا وارد آمریکا شده است.       انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۴۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرود بدون چرخ یک هواپیمای باری در فرودگاه استانبول+فیلم

یک هواپیمای باری از نوع بوئینگ ۷۶۳ متعلق به شرکت هواپیمایی FedEx که پرواز پاریس-استانبول را انجام می‌داد به دلیل خرابی ارابه فرود، در فرودگاه استانبول بدون چرخ به زمین نشست.

به گزارش ایسنا، هنگامی که این هواپیمای باری در ارابه فرود دچار نقص فنی شد، خلبان با برج مراقبت فرودگاه استانبول تماس گرفت و درخواست اجازه فرود روی بدنه هواپیما را کرد.

پس از این درخواست، تدابیر لازم برای نشستن هواپیما در فرودگاه انجام شد و تیم‌های امداد و نجات و آتش نشانی به باند فرود اعزام شدند.

بنابر گزارش آناتولی، هواپیما بدون هیچ مشکلی روی بدنه فرود آمد و خدمه کابین بدون آسیب از هواپیما خارج شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرود بدون چرخ یک هواپیمای باری در فرودگاه استانبول+فیلم
  • قتل ۳ عضو خانواده مریوانی؛ قاتل دستگیر شد
  • قتل ۳ نفر از اعضای یک خانواده در مریوان/ قاتل دستگیر شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران
  • هزینه یک جت شخصی چقدر است؟
  • جزئیات جدید از ماجرای یسنا ۴ ساله؛ دلیل ربودن او چه بود؟
  • پرواز‌های فرودگاه ایلام لغو شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه به دام افتاد