Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@11:33:45 GMT

خبر خوب: هوا خنک می‌شود و تهران بارانی!

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۴۵۷۹

جامعه > محیط زیست - سازمان هواشناسی ضمن اعلام کاهش دمای هوا در برخی مناطق کشور، از بارندگی در استان‌های مختلف طی امروز و فردا خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: امروز در مناطق شمال غرب، غرب، استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در استان های ساحلی خزر، بارش باران پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 احد وظیفه افزود: شدت بارش در استان های اردبیل، آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، شرق کرمانشاه، غرب همدان، جنوب کردستان و شمال لرستان خواهد بود.

او ادامه داد: فردا یکشنبه در استان های ساحلی خزر، بارش باران و در برخی نقاط اردبیل، شمال آذربایجان غربی و شرقی، ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات زاگرس مرکزی، رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود و از ظهر دوشنبه شاهد کاهش نسبی دما در استان های نوار شمالی در سواحل شمالی، برخی نقاط شمال غرب، استان های واقع در دامنه های جنوب البرز مرکزی، شمال همدان، شمال استان مرکزی و برخی نقاط استان کردستان و از اواخر وقت در برخی نقاط خراسان رضوی و یزد رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: امروز همچنین در جنوب کشور در برخی نقاط فارس، غرب کرمان، شمال هرمزگان و فردا در شرق فارس برخی نقاط چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد رشد ابر، وزش باد شدید موقت، رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود که شدت بارش ها امروز در جنوب و شرق فارس و غرب کرمان خواهد بود.

هوای تهران امروز صاف در بعد ازظهر افزایش ابر، اوایل شب، رگبار و رعد و برق و احتمال وزش باد شدید پیش بینی شده و بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت به ترتیب ۲۹ و ۲۰ درجه سانتیگراد اعلام شده است.

۴۲۲۳۸

کلید واژه‌ها : تغییرات آب و هوایی - آب و هوا - بارش برف - باران -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تغییرات آب و هوایی آب و هوا بارش برف باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۴۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوا تا روز سه‌شنبه/ پایان هفته بارانی در قم

ایسنا/قم کارشناس هواشناسی قم با بیان اینکه تا اواسط هفته دمای هوا به حدود ۳۴ درجه‌ سانتی‌گراد امید داریم روز پنج‌شنبه سامانه بارشی که نیمه غربی کشور را در بر می‌گیرد استان قم را تحت تأثیر قرار دهد و شاهد بارش باران باشیم.

محمدرضا قاضی در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با وضعیت جوی قم در هفته جاری، اظهار کرد: شرایط جوی در نیمه اول و دوم هفته جاری متفاوت خواهد بود؛ از امروز تا سه‌شنبه آسمان صاف و آفتابی همراه با وزش ملایم باد و افزایش تدریجی دمای هوا پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی قم تاکید کرد: برای امروز حداکثر دمای هوای ۳۲ درجه سانتی‌گراد را پیش‌بینی می‌کنیم و انتظار داریم تا اواسط هفته دمای هوا به حدود ۳۴ درجه‌ سانتی‌گراد برسد.

وی با بیان اینکه برای روز سه‌شنبه افزایش ابر را پیش‌بینی می‌کنیم، اظهار کرد: برای روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه آسمان ابری تا نیمه ابری است، امید داریم روز پنج‌شنبه سامانه بارشی که نیمه غربی کشور را در بر می‌گیرد استان قم را تحت تأثیر قرار دهد و شاهد بارش باران باشیم.

قاضی یادآور شد: فعالیت سامانه بارشی تا روز جمعه ادامه پیدا می‌کند و پیش‌بینی می‌شود روز شنبه با خروج سامانه بارشی شاهد افزایش سرعت وزش باد باشیم.

کارشناس هواشناسی قم بیان کرد: از روز چهارشنبه تا جمعه شاهد کاهش دمای هوا هستیم؛ از گرمای نیمه اول هفته به تدرج کاسته می‌شود و دمای هوا به زیر ۳۰ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

وی تصریح کرد: با توجه به نقشه‌ها شدت و ضعف فعالیت سامانه بارشی در استان قم ممکن است طی روزهای آینده تغییر کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تهران دوباره بارانی می شود؟/ پیش‌بینی هوای تهران طی پنج روز آینده
  • پایان هفته بارانی برای کرمان
  • پیش بینی بارش‌های رگباری برای فارس
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی  + جزئیات | امروز کدام مناطق بارانی است؟
  • پیش بینی هشدار زرد هواشناسی در بیشتر نقاط کشور
  • خراسان رضوی هفته ای سرد و بارانی را پیش رو خواهد داشت
  • افزایش دمای هوا تا روز سه‌شنبه/ پایان هفته بارانی در قم
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده در ارتفاعات خوزستان
  • خورو بیابانک بارانی‌ترین منطقه اصفهان
  • بارش باران امروز در نیمه شرقی کشور