Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@22:11:10 GMT

راموس و ده گل فاصله تا رکورد ستاره سابق بارسا

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۵۹۰۶

راموس و ده گل فاصله تا رکورد ستاره سابق بارسا

سرخیو راموس می تواند به زودی با رکورد گلزنی رونالد کومان، مدافع هلندی سابق بارسا برابری کرده و حتی آن را پشت سر بگذارد.

به گزارش "ورزش سه"، راموس فوتبال خود را از سویا آغاز کرد و فصل 04-2003 اولین بازی خود در لالیگا را با پیراهن همین باشگاه تجربه کرد. او دو سال بعد به رئال مادرید پیوست و حالا پس از 13 سال، کاپیتان و رهبر بی چون و چرای کهکشانی ها محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدافعی با شم گلزنی بالا که بارها نجات بخش تیمش بوده است.

 

 

 

 

راموس پس از انجام 434 بازی در لالیگا، موفق به زدن 57 گل شده است و تنها 10 گل با رکورد کومان به عنوان گلزن ترین مدافع فاصله دارد. ستاره هلندی سابق بارسا در دوران خود گلزن ترین مدافع اروپا بود و هنوز هم رکورد گلزنی اش دست نخورده باقی مانده ولی به نظر می رسد که راموس این رکورد را خواهد شکست. به خصوص اینکه با رفتن رونالدو، حالا راموس پشت ضربات پنالتی می ایستد.

 

 

 

 

پس از این دو، فرناندو هیه رو با 51 گل، روبرتو کارلوس با 46 گل و لارازابال با 39 گل قرار دارند. نکته قابل توجه در مورد هیه رو اینجاست که او که مدت ها به عنوان هافبک بازی می کرد و در مجموع 105 گل به نامش در لالیگا ثبت شده اما 51 تای آنها  را به عنوان مدافع به ثمر رسانده است.

 

 

 

رونالد کومان (سرمربی) اورتون سرخیو راموس بارسلونا رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رونالد کومان سرمربی اورتون سرخیو راموس بارسلونا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۵۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت عجیب ستاره بارسا: ژاوی با او صحبت هم نمی‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، ویتور روکه روزهای خوبی را نمی‌گذراند. مهاجم برزیلی وضعیت خود در بارسا را درک نمی‌کند. باشگاه در نقل و انتقالات ژانویه ۲۰۲۴ تصمیم بزرگی گرفت و روکه را چند ماه زودتر از توافق به بارسلونا برد اما همه چیز برخلاف انتظارات پیش رفت.

در مجموع او در ۱۳ بازی تنها ۳۱۰ دقیقه بازی کرده است. روکه فقط دو بار از ابتدا بازی را آغاز کرده و در ترکیب اصلی بوده و در دقایقی که به‌دست آورده دو گل به ثمر رسانده است.

او حتی یک دقیقه هم در لیگ قهرمانان بازی نکرده و از اینکه ژاوی هرناندز از او چشم‌پوشی می‌کند و فران تورس و مارک گویو را جلوتر بازی می‌دهد بسیار ناراحت است.

شرایطی که روکه در بارسا تجربه می‌کند او را تحت تأثیر قرار داده و افراد نزدیک به این بازیکن اعتراف کرده‌اند که ستاره ۱۹ ساله در حال سپری کردن روزهای دشواری است.

اطرافیان او همچنین تأیید کرده‌اند که ژاوی با او صحبت نمی‌کند و هیچ ارتباطی بین این دو طرف وجود ندارد و بدین ترتیب روکه اصلا نمی‌داند که ژاوی از او چه چیزهایی می‌خواهد و برنامه‌اش برای او چیست.

دیگر خبرها

  • مجازات ورزشی بارسا اگر نایب قهرمان نشود
  • وضعیت عجیب ستاره بارسا: ژاوی با او صحبت هم نمی‌کند!
  • گل ستاره لیورپول آنفیلد را منفجر کرد (عکس)
  • آنچلوتی به رکورد تاریخی مربی سابق تراکتور رسید
  • اعتراف ستاره بارسا: از نظر روانی فروپاشیدیم!
  • دردسر جدید بارسا: حتما باید سوپرجام بگیرند
  • تاریخی: خیرونا به چمپیونزلیگ صعود کرد
  • رکورد تاریخی رئال به نام مودریچ شد
  • رکورد جدید مودریچ با پیراهن رئال
  • توافق دوطرفه: ماشین گلزنی بارسا جدا نمی‌شود