Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی براتی که از ناحیه دست چپ تیر خورده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دشمنان نظام و اسلام با چنین حملاتی باعث افزایش وحدت مردم و نیروهای نظامی ـ انتظامی می شوند.

وی افزود: موضع گیری بر علیه دشمنان از سوی هموطنان ایرانی از هر قشری بیشتر شده و اهداف دشمنان و گروه های تکفیری هرگز محقق نمی شود.

این مجروح حادثه تروریستی حمله مسلحانه به رژه نیروهای مسلح اهواز تصریح کرد: خوشحال می شوم چنین سعادتی نصیبم شده و به درجه شهادت نائل شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براتی با اشاره به اینکه قطعا اسلام پیروز می شود، عنوان کرد: جلوی جایگاه برای پوشش خبری و تصویری حضور داشتم، دو گروهان رد شده و زمان عبور گروهان سوم، صدای مهیب تیراندازی به گوش رسید.

وی ادامه داد: بعد چند ثانیه تیراندازی به صورت رگباری تا حدود ۱۵ دقیقه ادامه داشت و این تیراندازی ها بدون وقفه و ممتد انجام می شد.

وی یادآور شد: تروریست ها مردم، زن، کودکان و پاسداران را مجروح کردند ولی قطعا چنین حملات کور کورانه ای توسط عموم مردم و همه نظامیان نیروهای مسلح محکوم می شود.

این مجروح حادثه تروریستی حمله مسلحانه به رژه نیروهای مسلح اهواز گفت: هرچند از مصدومیت و آسیب دیدن مردم ناراحت هستم اما چنین حملاتی اصلا آن‌قدر بزرگ نیستند که خللی در امنیت کشور ایجاد کنند.

براتی در پایان با تأکید بر اینکه اصلا از این تیراندازی نترسیده است، بیان کرد: ما نظامیان و پاسداران همچنان با قاطعیت به کار خود ادامه می دهیم.

پاسداران آماده جانفشانی 

یکی دیگر از مصدومان پاسداری که نخواست نامش عنوان شود نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پایگاه بسیج پنج حوزه شهری حضور داشتم که با صدای تیراندازی به سمت محل حادثه حرکت کردم؛ بعد از اینکه رسیدم متوجه شدم که دو نفر بدون هدف در حال تیراندازی به سمت مردم و جایگاه هستند.

وی در پایان با اشاره به اینکه پاسداران برای جانفشانی لحظه شماری می کنند و اصلا ترسی از چنین حملات کور کورانه ای ندارند، گفت: بر خلاف خواسته دشمنان اسلام و نظام قطعا چنین حوادثی باعث افزایش وحدت و همدلی بین مردم می شود.

کد خبر 4409324

منبع: مهر

کلیدواژه: حمله تروریستی اهواز رژه نیروهای مسلح سپاه حضرت ولی عصر عج خوزستان ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر مشهد عاشورا مراسم عزاداری شهرکرد هفته دفاع مقدس گرگان رژه نیروهای مسلح سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۷۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداران بیانات رهبری را برای خود حجت شرعی می‌دانند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی، با بیان اینکه هم اکنون سپاه مقتدر در کنار سایر نیروهای مسلح ایران اسلامی در نبرد ناشناخته با دشمن قرار دارد، اظهار کرد: به دلیل اعتقادات عمیق دینی، ایمان و تقوا و همچنین برخورداری از توان رزمی و روحی بالا امروز شاهد شکست پی در پی دشمنان در این عرصه هستیم.

وی یکی از ویژگی‌های مهم پاسداران را عمل به رهنمودهای رهبری دانست و با بیان اینکه این نیروهای شجاع و دلاور بیانات رهبری را برای خود حجت شرعی می‌دانند، افزود: عملیات وعده صادق نمونه روشن از این خصوصیت است که تمام جهان را تحت تأثیر قرار داد و موشک باران سرزمین‌های اشغالی به تیتر اصلی اخبار رسانه‌ها جهان تبدیل شد که این همان اثرگذاری ناشی از تعبد و تدین است.

نجفقلی زاده سرایی انتقام از اسرائیل غاصب را نشانه‌ای از عزم و اراده راسخ ملت ایران در دفاع از مردم مظلوم فلسطین دانست و ادامه داد: این امر تعمیق عنصر ایمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که برای دشمنان همچون خاری در چشم می‌ماند.

وی برگزاری آموزش‌های مختلف عقیدتی و سیاسی، دوره‌های معنوی و انس با قرآن از سوی عقیدتی سیاسی سپاه را یکی از دلایل مهم در تعمیق باورهای دینی و عشق به وطن و دفاع از آب و خاک کشور دانست و یادآور شد: با وجود نیروهای مسلح جان بر کف، ولایی و مؤمن امروز هیچ کشوری جرأت نگاه چپ به ایران اسلامی را ندارد.

نجفقلی زاده سرایی به برنامه‌های گوناگون سپاه عاشورا در هفته عقیدتی سیاسی از هشت تا ۱۴ اردیبهشت اشاره و اعلام کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی، سیاسی و بصیرت افزایی، گفتمان‌های دانشجویی و کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها، تجلیل از حلقه‌های صالحین در رده‌های مختلف، بسیج اقشار، غبارروبی از مزار شهدا، نشست‌های تخصصی سیاسی و عقیدتی در حوزه‌های مقاومت و حوزه‌های علمیه، تبیین آثار شهید مطهری در مدارس و دانشگاه‌ها و نواخته شدن زنگ سپاه معلم از جمله برنامه‌های این هفته در آذربایجان شرقی است.

وی تجلیل از هادیان سیاسی و معلمان نمونه و نیز دیدار با علمای شاخص در شهرستان‌های مختلف را از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در استان برشمرد و افزود: هادیان سیاسی از جمله نیروهای بسیار مجرب و زبده سپاه در مسیر آموزش‌های عقیدتی و فرهنگی هستند که بدون منت و با تفکرات بسیجی و انقلابی برای پیشبرد اهداف معنوی این مجموعه تلاش می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا آشنایی با مبانی دینی، تعمیق باورهای دینی، افزایش عزم و اراده ملی، تقویت ایمان، تقوا و طهارت روحی و معنوی را از اهداف اصلی فعالیت‌های سازمان عقیدتی سیاسی در سپاه عاشورا بیان کرد.

کد خبر 6088208

دیگر خبرها

  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • پاسداران بیانات رهبری را برای خود حجت شرعی می‌دانند
  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش