Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@22:11:05 GMT

تصادف مرگبار در محور پلدختر به زانوگه

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۹۴۳۵

تصادف مرگبار در محور پلدختر به زانوگه

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ صارم رضایی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: برخورد تریلی و دو خودرو پراید با هم در محور پلدختر به سمت زانوگه مابین روستای توه خشکه و کارخانه گچ راننده تریلی به علت سوختگی شدید در دم جان باخت و سرنشینان هر دو پراید نیز به شدت مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به محض دریافت خبر دو تیم امدادی از پایگاه امداد جاده‌ای بلوران به همراه پایگاه رومشگان به محل حادثه اعزام شدند افزود: راننده یکی از خودرو‌های پراید که گیر کرده بود توسط عوامل امدادی جمعیت هلال‌احمر و با استفاده از خودرو ست نجات (قیچی، جک و فک) با تلاش و سرعت عمل نیرو‌های امدادی از خودرو بیرون کشیده شد و به مراکز درمانی منتقل گردید.

رضایی  ادامه داد: دو نفر دیگر از مصدومین پراید نیز پس از انجام کمک‌های اولیه توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی بیان اینکه رعایت قوانین و پرهیز از هر گونه عجله و شتاب در رانندگی نقش مهمی در کاهش تصادفات دارد گفت: با توجه به شروع باران ها در استان رانندگان عزیز ضمن رعایت علائم رانندگی از هرگونه شتاب و عجله خودداری نمایند.

انتهای پیام/م

برخورد مرگبار خودرو‌ها در محور پل‌دختر به سمت زانوگه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۹۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست زمین در بهارستان پراید را بلعید

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلستان تهران گفت: یک دستگاه خودرو پراید به دلیل فرونشست ناشی از نشتی آب در سلطان آباد به زمین فرو رفت.

احمد رجبی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به وقوع فرونشست در محله سلطان آباد شهر گلستان اظهار داشت: پدیده فرونشست در یکی از معابر فرعی سلطان آباد، به علت نشتی آب منجر به حادثه شد.

وی با بیان اینکه یک دستگاه خودرو پراید در حین فرونشست زمین به دل زمین کشیده شد افزود: خودرو پراید از روز گذشته در معبر پارک شده بود که به دلیل نشتی لوله آب در زیر زمین و سنگینی خودرو در زمین فرو رفت.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری گلستان در پایان خاطرنشان کرد: در این حادثه،دخوشبختانه هیچگونه مصدومی وجود نداشت و با کمک عوامل عمرانی و خدمات شهری شهرداری گلستان خودرو پراید از دل زمین بیرون کشیده شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • فرونشست زمین در بهارستان پراید را بلعید
  • مصدوم شدن ۳ عابرپیاده بر اثر تصادف با موتورسیکلت در آق قلا
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر - بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره با ۴ فوتی
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت