Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر فردیس گفت: این شهر برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده است.

به گزارش ایلنا، افراسیاب بیپچرانلو ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: دانش آموزان سرمایه های کشور هستند و این مهم بر لزوم انجام اقدامات لازم برای آسایش آنها هنگام تحصیل تاکید دارد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر فردیس در ادامه با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس اقداماتی را برای آغاز سال تحصیلی جدید انجام داده است، تاکید کرد: خط کشی عابر پیاده مدارس، بهسازی فضای سبز معابر، رنگ آمیزی دیوار های خارجی مدارس، مشارکت در مراسمات مختلف و غیره از جمله اقدامات مدیریت شهری فردیس در اجرای طرح استقبال از مهر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر فردیس با اشاره به اختصاص ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تعمیر سرویس های بهداشتی و نمازخانه های مدارس فردیس، تصریح کرد: با تخصیص این بودجه، مدیریت شهری فردیس سهمی در بازسازی و افزایش سرانه های بهداشتی دانش آموزان خواهد داشت.

وی در بخش دیگری با اشاره به ایجاد سرعت گیر های کارشناسی شده در نزدیکی مدارس، خاطرنشان کرد: جمع آوری خاک و نخاله های ساختمانی در نزدیکی مدارس و نصب سطل های زباله اطراف مدارس از جمله اقداماتی است که در طرح استقبال از مهر در حوزه خدمات شهری انجام شده است.

بیچرانلو همچنین از تصویب اعتبار صد میلیون تومانی برای اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند فردیسی خبر داد و خاطرنشان کرد: توزیع این اقلام با هماهنگی آموزش و پرورش شهرستان فردیس و با حفظ کرامت دانش آموزان انجام می شود.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت آموزش و پرورش شهرستان رئیس شورای اسلامی شهر سرمایه سرویس های بهداشتی فضای سبز رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۹۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از فردا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،طالب محمدی افزود: ارزیابی دانش آموزان متقاضی جهش از پایه‌های دوم به چهارم، سوم به پنجم و چهارم به ششم مشروط به رای کمیسیون (منطقه) و سایر مقررات مربوط است.
وی اظهار کرد: والدین دانش آموزان متقاضی، ابتدا باید درخواست کتبی خود را ارائه و پس از بررسی شرایط دانش آموز در شورای مدرسه درخواست متقاضی در سامانه سیدا بارگذاری می‌شود.
محمدی اضافه کرد: والدین پس از تایید، با مراجعه به سامانه my.medu.ir نسبت به نوبت گیری برای جهش تحصیلی اقدام کنند.
زمان اتمام فرآیند ثبت نام متقاضیان پایان خرداد ماه است و برابر دستورالعمل وزارتی این زمان قابل تمدید نیست.
سال گذشته ۱۸۹ دانش آموز کردستانی، در آزمون تست هوش شرکت کردند که ۵۹ نفر صلاحیت شرکت در آزمون ارتقای پایه را کسب و ۱۳۰ دانش آموز نیز حد نصاب لازم را کسب نکردند.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست
  • آغاز ثبت‌نام آزمون جهش تحصیلی / والدین تصمیمات احساسی و هیجانی نگیرند
  • آغاز ثبت‌نام آزمون جهش تحصیلی دانش‌آموزان/ شرایط و نحوه بررسی صلاحیت‌های هوشی
  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از فردا
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • آماده‌باش گرو های رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش گرو های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • دانشگاه شیراز آماده جذب دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
  • آماده‌سازی یک میلیون قطعه زمین مسکن ملی در کشور