Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، یلدا دارابی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای توسعه خدمات تامین اجتماعی اقدامات خوبی صورت گرفته و از ابتدای مهرماه فرایند پذیرش اسناد خسارات متفرقه در کارگزاری‌های رسمی تامین اجتماعی صورت می گیرد.

وی ادامه داد:به منظور سهولت در دسترسی به خدمات و کاهش حجم مراجعات از این پس پذیرش مدارک درمانی بیمه شدگانی که در موسسات درمانی غیر طرف قرار داد تحت درمان قرار گرفته و هزینه های درمان را پرداخت می کنند توسط کارگزاری‌های رسمی تامین اجتماعی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر تصریح کرد: در این طرح بیمه شده، مستمری بگیر یا نماینده وی پس از حضور در کارگزاری نسبت به ارائه اسناد و مدارک اقدام کرده و کارگزاری نیز موظف است مطابق ضوابط و مقررات نسبت به بررسی اولیه اسناد مربوطه اقدام کند.

وی بیان داشت: کارگزاری پس از بررسی مدارک و مستندات برای واریز مبالغ هزینه ای نسبت به ارائه فرم تایید حساب بانکی به مراجعین برای اخذ تاییدیه بانک های اعلام شده اقدام می‌کند.

دارابی اضافه کرد: واگذاری پذیرش اسناد پزشکی در بخش خسارات متفرقه بیمه شدگان به کارگزاری‌ها سبب خواهد شد که بیمه شدگان به جای مراجعه به دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی در مرکز استان با مراجعه به نزدیکترین کارگزاری به محل سکونتشان مدارک را برای دریافت خسارت‌های مالی به این مراکز تحویل کرده و خدمات خود را دریافت کنند.

وی تاکید کرد: ارائه خدمات به بیمه‌شدگانی که برای دریافت هزینه‌های درمانی خود به اینگونه کارگزاری‌ها مراجعه می‌کنند کاملا رایگان بوده و در این مراکز هزینه ای بابت ارائه خدمات از بیمه شدگان دریافت نمی‌شود.

وی افزود: نمایندگان کارگزاری‌های رسمی تامین اجتماعی استان شامل کارگزاری‌های یک و دو بوشهر، کارگزاری‌های کنگان، عسلویه، بیدخون، گناوه و دشتستان دوره‌های آموزشی را در مدیریت درمان استان طی کرده و از ابتدای مهرماه آماده ارائه خدمت به بیمه شدگان هستند.

کد خبر 4409455

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر عاشورا مشهد مراسم عزاداری شهرکرد هفته دفاع مقدس گرگان رژه نیروهای مسلح سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۹۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرکزملی مغز توسط ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی فیروزگر تهران ایجاد و راه اندازی می‌شود.

این مرکز با هدف توسعه کمی وکیفی پژوهش‌های بینرشته‌ای بالینی، گسترش خدمات و فناوری‌های نوین و توانمندسازی نیروی انسانی درزمینه علوم شناختی و اعصاب، مراحل احداث خود را در  مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی فیروزگر تهران، طی می‌کند.

مرکز ملی مغز به عنوان یک مرکز پژوهشی، آموزشی، درمانی، توانبخشی، ترجمان دانش و تولید فناوری‌های نوین در زمینه اختلالات عصبی و سلامت مغز به‌صورت کنسرسیومی از دانشگاه‌ها و کادر علمی وآموزشی مرتبط با مطالعات بالینی و پایه مغز و اعصاب و حوزه‌های مرتبط در دانشگاه‌های وزارت بهداشت و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی ایجاد و فعالیت خواهد داشت.

مرکز ملی مغز ماهیت اصلی آن عملی کردن دیدگاه همکاری‌های علمی و تحقیقات بینرشته‌ای و نزدیک کردن فضای علوم پایه و بالینی می‌باشد. این مرکز به عنوان یک واحد مستقل با تمامی دانشگاه‌ها و مراکز علمی همکاری‌های علمی و فناورانه خواهد داشت و برای قسمت درمان با بیمارستان چندتخصصی متعلق به دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات آموزشی، پژوهشی و درمانی فیروزگر در تعامل خواهد بود.

مراحل اجرایی ایجاد مرکز ملی مغز هم اکنون با ۳۰ درصد پیشرفت عمرانی طرح و تشکیل هسته‌های تخصصی با حضور متخصصان بینرشته‌ای، تفاهم همکاری با شرکت‌های فعال درحوزه نوروتکنولوژی و مراکز علمی از جمله آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز و همکاری با انجمن جهانی آلزایمر و شروع اجرای پروژه پیشگیری از اُفت عملکرد‌های شناختی سالمندان در ایران دردست اقدام است.

هم‌زمان با اجرای این برنامه، دو فراخوان در حوزه توسعه نوروتکنولوژی برگزار و کتاب کار «ذهن فعال در سالمندی» نیز انتشار یافته است و تلاش‌هایی نیز برای همکاری در برگزاری مدرسه علوم اعصاب اجتماعی، تدوین پروپوزال دیتا بانک جامع عصبی ایرانیان در مرحله ثبت، تاسیس آزمایشگاه فوتوبایوماجولیشن و درد نیز انجام شده است.

در راستای اجرای این طرح ملی شماری از پزشکان پژوهشگر جذب و همکاری با اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی و فنی نیز انجام شده و ۲۰ پروژه تحقیقات کاربردی درحوزه‌های اولویتدار، فعالیت کمیته عصب روانپزشکی دستیاران روانپزشکی و تدوین برنامه کمیته دستیاری نورولوژی؛ راه‌اندازی پروژه نوراکس در قالب دوره‌های تربیت پژوهشگر و فناور و همچنین راه‌اندازی وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی مرکز از دیگر اقدامات در راستای ایجاد مرکز ملی مغز نیز صورت گرفته است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارائه نوآوری‌های صندوق توسعه فناوری‌های نوین در تامین مالی فناوری در اینوتکس ۲۰۲۴
  • ۱۳۰۰ هنرمند صنایع دستی مشهد بیمه شدند‌
  • بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه