Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر روز دوشنبه ۱۹ شهریور ساکنان خیابانی در کلاردشت با شنیدن صدایی هولناک به کوچه دویدند، اما ناگهان جسد خونین زن جوان همسایه را مشاهده کردند که از پشت بام به پایین افتاده بود. بلافاصله موضوع را به پلیس خبر دادند.

«قاسم عزیزی» فرمانده انتظامی کلاردشت، در تشریح این خبر گفت: مأموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، زنی جوان به‌علت نامعلوم از پشت بام خانه مسکونی‌اش به پایین سقوط و در دم فوت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور پزشکی قانونی و برابر نظریه اولیه پزشک، مشخص شد این زن به علت برخورد جسم سخت به سرش قبل از سقوط از ارتفاع به قتل رسیده است بنابراین بلافاصله شوهر وی به اتهام قتل دستگیر شد.
براساس یافته‌های پلیس، این مرد و همسرش از مدت‌ها قبل با هم دچار اختلاف بودند و صدای درگیری آنان ساعاتی قبل از سقوط زن جوان نیز توسط همسایه‌ها شنیده شده بود.

متهم به‌قتل در تحقیقات و بازجویی‌های اولیه پلیس ضمن اقرار به‌قتل، علت و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی با همسرش عنوان کرد. فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از تشکیل پرونده برای قاتل و تحویل وی به مرجع قضایی خبر داد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فرمانده انتظامی فوت قتل فرمانده انتظامی شهرستان پزشک فرمانده انتظامی فرمانده انتظامی شهرستان فوت قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۰۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد

 امید نورافکن باز هم در ورزشگاه آزادی روز پرجنجال و پر هیاهویی را پشت سر گذاشت.

به گزارش "ورزش‌ سه"، اتفاقات و حواشی دیدار رفت سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان و در روزی که امید نورافکن به دلیل مصدومیت از ترکیب طلایی پوشان اصفهانی دور بود، سبب شد تا هواداران پرسپولیس مثل همیشه نگاه ویژه‌ای به این بازیکن با حضورش در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

پس از اتفاقات بازی رفت دو تیم ستاره مصدوم تیم فوتبال سپاهان با محرومیت مواجه شد. البته به دلیل اینکه نورافکن دوران نقاهت را سپری می‌کرد این محرومیت نه به ضرر او تمام شد و نه سپاهان، و او توانست در دوران مصدومیت اتفاقات و حواشی دیدار رفت ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را به فراموشی بسپارد. 

همین اتفاقات سبب شد تا وقتی هواداران پرسپولیس با امید نورافکن مواجه شدند، شعارهای تندی علیه او در ورزشگاه آزادی سر بدهند و هر چه دم دست‌شان می‌آمد را به سمت او پرتاب کنند. 

ماجرای امید نورافکن و هواداران پرسپولیس یکی از داستان‌های حاشیه‌ساز فوتبال ایران است که در آخرین رویارویی هم مطابق انتظار دوستانه نبوده و مصاحبه نورافکن در میکسدزون آزادی و سپس انتشار یک استوری و ابراز خوشحالی از نرسیدن پرسپولیس به صدر هم این داستان را بدتر کرده است.

تصویری که مشاهده می‌کنید دقایقی پیش از سوت پایان و رسیدن نورافکن به رختکن و چک کردن تلفن همراه و انتشار یک استوری است که حسابی هواداران پرسپولیس و سپاهان را شاکی کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • داستان قتل مدیر عالیرتبه شهرداری تهران با خیانت همسرش
  • قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش
  • حرکات نمایشی و تحقیرآمیز که داور را عصبانی کرد! / فیلم
  • قتل یکی از مدیران شهرداری تهران به دست همسرش
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • وقوع سه همسرکُشی در مشهد
  • فیلمی از سخنرانی قرائتی؛ هر کاری که دشمن را جر بدهد، عمل صالح است
  • وقوع ۳ همسرکُشی در شبانه روز گذشته در مشهد
  • شب هولناک در مشهد / جزئیات ۳ همسرکُشی
  • چرا دویچه وله از ایران عصبانی است؟