Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا نظر نژاد روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، سرمایه اولیه آنها را 28صندوق خرد روستایی به ارزش 6 میلیارد و 366 میلیون و ریال عنوان کرد.
وی اظهار کرد: در صندوق ها درنشست اخیر با رای اعضای مجمع عمومی، اعضای هیات مدیره، بازرس و مدیر عامل صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی شهرستان های یاد شده نیز مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام مسوول در سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان یاد آورشد: نشست مجمع عمومی موسس صندوق حمایت از توسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی حاجی آباد، رودان و میناب با حضور مدیر امور مجامع و نمایندگان شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه ‌گذاری بخش کشاورزی کشور، مدیران و کارشناسان بخش ترویج این سازمان وهمچنین نمایندگان فرمانداری های این سه شهرستان برگزار شد.
در اطلاعات منتشره به نقل از مدیر پروژه ملی طرح توسعه حمایت از صندوق های اعتبارات خرد زنان روستایی کشور تعداد بهره برداران عضو این صندق ها نزدیک به 105هزار نفر عنوان و گفته شده 29 هزار فرصت شغلی نیزاز طریق این صندوق ها در سطح روستاهای کشور ایجاد شده است.
دراین اطلاعات هدف از راه اندازی طرح توسعه حمایت از صندوق‌های اعتبارات خرد زنان روستایی توانمندسازی زنان روستایی در قالب صندوق‌های خرد محلی عنوان شده طوریکه در برنامه ششم توسعه ایجاد شش هزار صندوق پیش بینی شده است.
کاهش بیکاری و به وجود آمدن فرصت‌های شغلی در چارچوب برنامه‌های خوداشتغالی و همچنین تولید ثروت و خوداتکایی جوامع روستایی از دیگر اهداف طرح توسعه حمایت از صندوق‌های اعتبارات خرد زنان روستایی عنوان شده است.
سرمایه این صندوق ها در کل کشور حدود 85 میلیارد ریال اعلام شده که نزدیک به 43 میلیارد ریال از این سرمایه سهم زنان روستایی و باقی آن کمک های (سهم)دولت است.
در اطلاعات منتشره سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان آمده افزون بر نیمی از جمعیت یک میلیون و 700هزارنفری این استان ساکن روستاها هستند.
6149 / 6048
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت بخش کشاورزی بیکاری زنان سرمایه گذاری کشاورزی رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۰۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و ‎پیشکسوتان را ابلاغ کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی بهادری جهرمی با انتشار پیامی در فضای مجازی، نوشت: به‌ منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت وزیران رسید.

سخنگوی دولت تصریح کرد: این اساسنامه که به تأیید شورای نگهبان رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.

دیگر خبرها

  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • تشکیل زنجیره سبز برای تصمیم‌گیری در بخش کشاورزی
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • بیش از ۳ میلیون از جامعه کارگری را زنان تشکیل می دهند
  • دولت اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و ‎پیشکسوتان را ابلاغ کرد
  • از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد؛ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟
  • آغاز نهضت تولید سبز با برق سبز در شهرستان بردسکن
  • اصلی‌ترین محور توسعه شهرستان جاسک چیست؟
  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی
  • پرورش حلزون با احتیاط؛ استاندارد این صنعت هنوز تدوین نشده