Web Analytics Made Easy - Statcounter

 اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در بیانیه‌‌ای ضمن محکوم‌کردن حمله تروریستی روز گذشته اهواز نوشت: دشمن اعلام کرده که هدف ما انتقام از نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران است، در حالی که قصد آنها انتقام از مردم ایران بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا٬ اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در بیانیه‌‌ای ضمن محکوم‌کردن حمله تروریستی روز گذشته در اهواز نوشت:

در ابتدای این بیانیه آمده است: خبر تلخ حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح که منجر به شهادت تعدادی از عزیزان هموطن و سربازان غیور ایران اسلامی شد قلب هم‌میهنان و همه آزادی‌خواهان جهان را داغدار نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه برخی مزدوران در ظاهر وابسته به وهابیت خبیث و در باطن وابسته به صهیونیست‌ها و استکبار جهانی، در سالروز شروع هشت سال جنگ تحمیلی صدام ملعون به ایران اسلامی، با هدف ضربه‌زدن به اتحاد و همبستگی این ملت شریف، تحت عنوان گروه تروریستی موسوم به الاحوازیه، اقدام به قتل سربازان جان برکف این مرز و بوم، زنان و کودکان بی‌گناه نمودند.

در ادامه عنوان شده است: دشمنان بیچاره مردم ایران، در پوشش نیروهای نظامی کشور اقدام به این جنایت بزرگ نموده و اعلام داشتند که هدف ما انتقام از نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران است، در حالی که قصد آنها انتقام از مردم ایران بوده است، چرا که مردم و نیروهای نظامی و انتظامی از یکدیگر جدا نیستند و مدافعان حریم مقدس ایران اسلامی، فرزندان همین ملت هستند.


اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار شهدا و نیز ملت شریف ایران و محکومیت این حادثه آورده است: شایسته است نهاد های امنیتی کشور در اولین فرصت پاسخی قاطع و سنگین از جانب ملت غیور ایران به این خون‌خواران و حامیانشان بدهند و در ادامه در جهت نابودی ریشه اسلام وهابی و تکفیری که مبدا و منزل تفکرات تند تروریسم منطقه‌ای است٬ اقدام نمایند.

در پایان بیانیه اینچنین آمده است: امروز که باطن پلید این جنایتکاران و حامیان سعودی و صهیونیست آنان بیش از پیش بر همگان آشکار شده و ادعای ردیابی حامیان مالی تروریسم توسط لوایح و کنوانسیون‌های بین‌المللی از پایه و اساس رد شده است، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در راستای حفظ استقلال و امنیت ملی بر حفظ و گسترش توانمندی‌های دفاعی و موشکی که حاصل خون شهیدان وطن و سال‌ها دسترنج فرزندان این خاک است، تاکید کرده و از هرگونه اقدام که در این مسیر باشد نهایت حمایت را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/۴۰۰۷

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۱۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاران ما در جنگ نرم دشمن آسیب می‌بینند و طعنه می‌خورند | نباید از چشم مردم مخفی و جهادشان مغفول بماند

به گزارش همشهری آنلاین، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در جلسه شورای عالی حفظ ارزش‌های انتظامی و دفاع مقدس با تاکید بر ادبیات‌سازی در این حوزه اظهار کرد: برای این دوران که همکاران ما برای مقابله با جنگ نرم دشمن در میدان هستند و از طرق مختلف مورد هجمه قرار می‌گیرند و طعنه می‌خورند، باید نامی برازنده برگزید؛ (پیشگامان جنگ نرم و دوران دفاع جنگ نرم) و این نام را برای آنان و دیگران تبیین کرد.

فرمانده کل انتظامی خاطرشان کرد: در این روزها تعدادی از همکاران ما در جنگ نرم دشمن آسیب می‌بینند و طعنه می‌خورند و باید با تعریف یک شاخص از مجروحان و شهدای این جنگ نیز همانند دیگر مجروحان و شهدایی که در دیگر ماموریت‌ها تقدیم می‌کنیم، قدردانی کنیم و این عزیزان نیز نباید از چشم مردم مخفی و جهاد آنان مغفول بماند و عزیزان در این راه باید به اقدامات خود افتخار کنند.

وی ادامه داد: دفاع مقدس برای مجموعه انتظامی پایان نیافته است و امروز همکاران ما در جنگ نرم با دشمن آماده جانفشانی هستند و در خط مقدم قرار دارند.

سردار رادان با تاکید بر لزوم بازدید دانش‌آموزان و دانشجویان از مناطق مختلف عملیاتی و یادمان شهدایی که در استان‌های مختلف وجود دارد، اظهار داشت: باید سهم بخش‌های مختلف مجموعه انتظامی در این میان مشخص شود و از ظرفیت‌های مختلف برای تسهیل و برنامه‌ریزی برای هرچه مناسب‌تر این برنامه‌ها اقدام شود.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با تاکید بر تهیه یک نرم افزار خاص برای معرفی یادمان‌های شهدا در استان‌های مختلف برای مردم اظهار داشت: باغ موزه دفاع مقدس ظرفیت‌های بسیار بالایی برای معرفی دوران دفاع مقدس به نسل جوان دارد که تاکید می‌کنم باید در سال ۱۴۰۳ تعداد زیادی از همکاران در این موزه برای بازدید و آشنایی با دوران دفاع مقدس و آشنایی با نقش انتظامی اعزام شوند.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: باید در کلانتری‌های ما شهدای محله آن بخش به عنوان نماد و یادمان تعریف شود و خلاصه‌ای از زندگینامه آنان در کلانتری‌ها در معرض دید همگان باشد و مراجعان از خصوصیات اخلاقی و خانوادگی آنها آشنا شوند.

کد خبر 849388 منبع: ایرنا برچسب‌ها احمد رضا رادان خبر ویژه زنان - حجاب فراجا دفاع - جنگ نرم

دیگر خبرها

  • همکاران ما در جنگ نرم دشمن آسیب می‌بینند و طعنه می‌خورند | نباید از چشم مردم مخفی و جهادشان مغفول بماند
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • حمله به ایلات اسرائیل؛ این‌بار «سرایاالأشتر» + فیلم
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • حمایت قاطع بیش از ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن
  • حمله بی‌سابقه با موشک کروز از خاک عراق به تل‌آویـو
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود